העברת מסר, דחיית פרק 94

  • 13/02/2019

Itay

בוקר טוב,
לכל הצופים והצופות.

ראיתי את פריקת הזעם של לין בפוסט של פרק 93,
בתגובה לשיח המעניין שהתפתח בצ'אט שלנו בשעות המאוחרות של הלילה.
עברתי על התגובות בצ'אט ופשוט נדהמתי מהחוצפה של קומץ של אנשים שממש לא היו מרוצים (בלשון המעטה).
אני פשוט הזדעזעתי אם אגיד את האמת.

אציג כאן חלק מהתגובות שקיבלנו:

ספויילר
אני חושב שאתם מזלזלים בצופים לפחות שיהיה לכם כבוד וסדר להוציא את הפרק בזמן ולא מתי שנוח לכם אני מבין שאתם מתנדבים ועושים את זה בחינם (כנראה שאתה לא באמת מבין)
את כותבת כאן סיפורי חיים כאילו זה מעניין מישהו אולי תסתמי את הפה שלך כבר את לא חייבת לכתוב את זה כל זה רק כדי להגיד מתי הפרק יוצא  (היא באמת לא חייבת כלום)
מאז שבאת לאתר אני מרגיש שהאתר בירידה גם בצפיות וגם ברמה (חחח אתה טועה)
אתם האנימה היחידה שמאחרת כל שבוע כבר כמה שנים זה ככה נמאס לי אני עובר לתרגום אחר בגללכם (כמה שנים? מה עם כל ה6 שנים ששחררנו באותו יום?)
מה הכי עצוב שבכל האתר הזה מכל הצוות אנחנו תלוים רק בך במתרגמת אחת בודדה (לפחות ב5 אנשים)
למה אתה ער, מה אתה מתערב, תעוף לישון, אתה תסתום את הפה שלך בכלל (הופנה אל חבר צוות שעובד על הפרק 0_0)
אם אין לכם זמן אל תתרגמו תעבירו למשהו אחר מה שאתם עושים פה זה בהתנדבות אבל גם שמתנדבים צריכים לקחת אחריות ולהיות עקביים 
(אנחנו עקביים כבר 7 שנים ידידי)
זה מתחיל לעצבן אותי שאני חוזר מהבסיס ואין פרק (חחחח אתה חייל, אין לך זכויות, גם אני הייתי כזה פעם)
אתם לא מנסים להביא עוד צוות (דרושים)
איך עבודה מונעת ממכם להוציא את הפרק רק ב4/5 יום?? (עובדים על הפרק לפחות 5 אנשים בתפקידים שונים על הפרק, כל תפקיד תלוי באחר, ויש להם חיים, הם לא רובוטים)
יש פה שנים שמנהלים איתך שיחה אני ועוד אחד קצת עצבני (תנשמו)
הבעיה שזה קשור למצב רוח שלכם ולא לשיטת עבודה אז אל תנסה למרוח בבקשה (עצוב אם הוא חושב שאנחנו מורחים אתכם ככה כבר במשך שנה על בסיס שבועי)
אם את המתרגמת הכי מהירה של האתר אז האתר במצב אבוד
אז תשחררו אל תתרגמו יותר ויבוא משהו יותר פנוי ומהיר ממכם

טוב, היו עוד ברמה ממש נמוכה מדי שלא הכנסתי.. זה היה כבר פוגע במי שהיה קורא את זה.
אנחנו נוטים להתעלם מתגובות כאלה משום שיש קהל נפלא של אנשים שיודעים להעריך ואנחנו לא רוצים לפגוע בהם,
אבל, גם לנו יש עקרונות, ודבר כזה לא עובר אצלנו לסדר היום.
אתם רוצים להעיר לנו? זכותכם, אבל עשו זאת בצורה מכובדת, אנחנו גם בני אדם כמוכם.

אחרי ויכוח שהתנהל אצלנו בקבוצה, שבו לין המקסימה התנגדה בתוקף לרעיון,


החלטנו לדחות את הוצאת הפרק הבא (פרק 94) בשבוע, כלומר נפרסם אותו ביום ראשון של ה24.2 .


אנחנו רוצים להעביר מסר, והמסר הוא שאנחנו לא עובדים בשביל אף אחד.
אנחנו מצטערים שזה צריך לבוא על חשבון הכלל, וחבל שאני חוזר לכאן כדי לרשום פוסט מנסיבות שכאלה.
פרק 95 יפורסם באותו שבוע כרגיל ולפי קצב העבודה שלנו.
מוזמנים לרשום את דעתכם, כל עוד זה לא פוגע באף צופה או חבר צוות.

בברכה,
צוות שיפודן ישראל

88 תגובות

  • מאת @psytamir
    24/02/2019

    מתי בדיוק תוציאו את הפרק הבא?

    תודה מראש והמשך ערב נעים

  • מאת @sbh192
    22/02/2019

    פשוט תגובות מגעילות עד עכשיו חשבתי שהכי גרוע שקיבלתם זה אנשים חופרים לכם על מתי יצא הפרק. ככל הנראה זה לא יעצור את התגובות האלו, אבל המחשבה שאותם אנשים שכותבים את זה עכשיו מתפוצצים מכעס כן טיפה מעלה חיוך. תודה על העבודה הקשה עד כה, מצידי תוציאו פרקים שבוע אחרי הוצאתם ביפן אף אחד לא ימות, אתם צריכים להגיע קודם.

  • מאת @רון מלך הסלע
    22/02/2019

    דבר ראשון אני רוצה להגיד שאני רואה נארוטו מתורגם לעברית פה באתר כבר 5 שנים ממש תודה על כל הזמן והעבודה שהשקעתם באתר בשבילנו:nerd:

    דבר שני אומנם אני מבואס מזה שאני אצטרך לחכות עוד שבוע בשביל הפרק אבל אין שום סיבה שאנשים פה ידברו אליכם ככה החלטה מצויינת. 

    אני מקווה שהאנשים האלה ילמדו להעריך אתכם ואת העבודה שלכם 

  • מאת @meitav1302
    21/02/2019

    לדעתי זה לא בסדר מה שעשיתם כי כול אלה שהם טוקסיק לא צריך להיתייחס עליהם הם סתם מחפשים צומת לב.

    אלה שכן צופים מודעים לעבודה הקשה שלכם וביגלל זה הם גם אוהבים ליצפות בתרגום שאתם עושים

  • מאת @ItzFuls'San
    21/02/2019

    תמיד יש את החננות מקלדת מאחורי מסך, בכל מקום תגידו תודה שהם מתרגמים לכם תפרק לא טוב לכם לכו תצפו באנגלית יש מלא אתרים באנגלית זה שאתם עושים טובה שאתם צופים או כאילו משהו חייב לכם משהו אז תתפוצצו, כנל עכשיו כל האנשים ה"גברים" שהגיבו מתחרבנים עכשיו, אנשים כאלה אוכלים מכות בכיתה, "ילדיי כאפות", הם עושים את המקסימום להוציא פרק הם לא עובדים בישבילכם הם עושים לנו טובה שהם מתרגמים בכלל, מילא אם הם היו מקבלים כסף על זה אז אולי הייתי מבין, באמת שכל החנונים מאחורי מסך תחנקו מפיסטוק יא גברים עם תעודות...:)

  • מאת @loo
    20/02/2019

    קראתי את התגובות שהגיבו לכם וזה פשוט מרגיז אותי. אתם מקדישים מהזמן שלכם בשביל הפרקים הללו ובשביל שכולנו נוכל לצפות בהם בצורה הכי איכותית שניתנת ועל כל הטוב הזה ישנם כמה שפשוט מתנהגים בצורה מאוד לא מכובדת וגועלית. כבר חשבתי שהפסיקו להגיב דברים כאלו אחרי כבר כמה שיחות כאלו שהעלו באתר וזה נוראי שזה חוזר על עצמו.

    אני מאוד מעריכה שלמרות התגובות הללו אתם ממשיכים לפעול כך שזה לא בא על חשבון שאר האנשים. מקווה שיפסיקו עם ההתנהגות המזלזלת והמבזה ויבינו כמה אתם משקיעים ורציניים במעשיכם, וזה שהפרק מתעכב זה לא סוף העולם. 

    אז אני אומרת- תודה רבה לכם שאתם עדיין ממשיכים להוציא את הפרקים מתורגמים בשביל כולנו במשך כל השנים הללו!!

    בהצלחה בהמשך פעילותכם :)

     

  • מאת @Sky-Land❤Loyalty_Commandment
    20/02/2019

    סליחה על חוסר הקישוריות אבל מאז ששיפודן נגמר לא נכנסתי לאתר שלכם ואני גם לא מוצאת אותו אתם פעילים רק בספין עכשיו? + היו לכם גם תיקיית פרוייקטים של לייזי סאב אם אני לא טועה זה גם בספין (בין אם הפרקים עובדים או לא)? 

    • מאת @Itay
      20/02/2019

      האתר הישן כבר לא קיים אנחנו פעילים רק בספין, כל מה שתרגמנו הועבר לפה, הפרויקטים של לייזי סאב הועברו גם כן, אך לייזי סאב פרשו ואין מי שיתחזק את הפרקים ולכן רובם נחסמו וכבר לא ניתנים לצפייה. 

  • מאת @tkhag1
    17/02/2019

    אני מבין אותכם אבל מה היחס בין התגובות הרעות לטובות?

    בכל מקום יש את האידיוטים שמתנהגים כמו שמוקים אבל זו לא סיבה לקחת ללב, להפך ככול שיש יותר מהם אתם יכולים להניח שיש יותר צופים נורמאלים שמעריכים את העבודה הקשה שלכם.

    אני בדרך כלל מתעצלן ואפילו לא בודק את מחלקת התגובות אב לחשוב להראות שלא כולנו טרולים חסרי בגרות, אבל בפעם הבאה שאתם מרגישים כך אני ממליץ לכם בחום להסתכל על התגובות הטובות ולהשוות את המספרים, אני די בטוח שזה יהיה הרבה פחות פוגע כשהייחס הוא אחד לשלושים.    

  • מאת @Nadevan
    16/02/2019

    אני באמת מבין מאיפה אתם באים עם כל זה אבל אני לא חושב שזה ישנה את המצב כל כך גם אם תדחו את הפרק בחודש.

    תמיד יהיו את האנשים האלו שייכאסו ושיגרמו בלאגן ולצערי הרב ככה זה האינטרנט וככה זה תמיד יהיה. "ללמד לקח" לדעתי רק יגרום לאנשים לשכוח מהאתר ולעבור לאתר אחר כי נכון, בדרך כלל אם אתר מסויים מבטיח משהו ולא מקיים אז מן הסתם שייכאסו, זאת לא אמורה להיות הפתעה. אני חושב שבסך הכל אתם צריכים להגיד ש"אנחנו עושים את מיטב מאמצנו להוציא לכם פרקים במהירות המרבית עם האיכות הטובה ביותר שאפשר עם שפת הקודש האהובה על כולנו!" ולא להגיד "אנחנו משתדלים להוציא את הפרק הכי מהר שאפשר etc etc ביום הוצאת הפרק ביפן" כי אם לא יוצא לכם להוציא אותו באותו יום "שזה לגיטמי מאוד דרך אגב כל עוד לא מבטיחים זאת" אנשים מן הסתם יתעצבנו.

    ולאלו שמתלוננים שהוצאת הפרק "איתית" מידי בשבילהם אתם יכולים אפילו להגיד בלי כסח "אנו מאוד מצטערים על איחורים פה וככה, נשמח אם תוכלו לתרום כוח אדם לאתר כדי להקל על מהירות הוצאת הפרקים, אנחנו רק בני אדם:sweat_smile:."

    לפי דעתי, לבוא בכסח ולהגיד לצופים "היי קבלו עונש של שבוע בלי פרק" נשמע כמו משהו מאוד לא מקצועי להגיד באתר שעובד על אנימה ענקית במשך כמעט עשור.

    אני חושב שבסופו של היום, כל "העונש" הזה פוגע גם בנו וגם בצוות האתר כי מפה יהיה אפילו יותר כסח.

  • מאת @_kurama_
    16/02/2019

    אני בסדר אם האונש הזה, אחרי הכל אתם לא עובדים בשבילי או בשביל אף אחד אחר!!! אז מצידי אם אתם שוב מרגישים שלא מעריכים את זה מספיק תדחו את הפרק בשבועיים מצידי!!!

    וחברה שאין להם סבלנות!!! רק מזכיר שהם תרגמו את כל נארוטו את נארוטו שיפודן וגם את בורוטו עד פרק 93 בחינם!!! אז תודות לא יפגעו באף אחד!!!

  • מאת @eden2311
    15/02/2019

    אה ושחכתי , מעריץ מושבע תודה על הכל מ2011 עד 2019 (אם אני לי טועה האתר שיפודן.il נפתח ב2011 נכון ? מאזז אני רואה כל שבוע פרק באתר אז תודה ענקית!!!)

  • מאת @eden2311
    15/02/2019

    סתם שאלה , למה שלא יהיה פשוט עיקוב של ''שבוע'' בהוצאה ? שלא תתרגמו בלחץ אלה בזמנכם הפנוי , אני מיצידי זה אחלה העיקר יש לי פרק כלשהו בסופש :grimacing: , זה לא שהאתר מרוויח ממשהו כלשהו , כל העבדוה היא בהתנדבות אם אני זוכר נכון אז מה זה משנה שכמה אנשים ילכו לראות תפרק באתרים אחרים (מה שבקושי יקרה כי בורוטו משעמם רצח גם ככה אז מה זה משנה מתי לצפות , בנארוטו הייתי נכנס כל 10 דקות ביום הוצאת הפרק כידי לבדוק אם יצא , בורוטו יש סופשים שאני שוחכ להכנס בכלל )

  • מאת @eden2311
    15/02/2019

    אוי איזה ילדותיות , מה אתם נפגעים מכמה טרולים בני 12 ברשת ? כאילו אתם באמת הולכים ללמד פה מישהו , הכל ימשיך באותו המצב ותמיד יהיו כאלה שחושבים שמגיע להם , עניין של חינוך אין מה לעשות , טוב בכל מקרה באסתם אותי הסופש חיכתי לפרק עד הסופפש ליום החופשי כידי לצפות בו אבל בקטונה , אם זה מה שעוזר לכם להרגיש טוב יותר (חבל שאתם לא מסתכלים על התגובות החיוביות ופשוט מוחקים או חוסמים כל מי שמגיב שלילי ופוגעני )

    אני איתכם , מבואס אבל אתכם , לפחות שבוע הבא יהיו 2 פרקים :grin: , תודה בכל מקרה 

    • מאת @Itay
      15/02/2019

      אנחנו מבינים את זה, אבל במקרה הזה זה הרגיש לנו שזה חצה את הגבול.
      אם התכוונת שחיכית לפרק שיצא השבוע, דע לך שהוא תורגם..
      מדובר בפרק הבא שידחה.
       

      • מאת @eden2311
        16/02/2019

        :scream: שבוע הבא? חשבתי השבועעעע , תודה הלכתי לראות , וכמו שאמרתי לדעתי זה לא ילמד מישהו משהו אבל אני אתכם , מה שעוזר לכם להרגיש יותר טוב , העיקר אני מקבל את התרגום שלכם בסופו של דבר :) שווה את זה 

  • מאת @Asaf
    15/02/2019

    אז סוף סוף הבנתם את הקהל שאליו אתם פונים "הישראלים" שחושבים שהכל מגיע להם.

    ברגע שאני רוצה לצפות בבורוטו אני מחפש קודם כאן, ואז במקומות אחרים. אין שפת כתוביות שאעדיף יותר מאשר  בשפת הקודש,  ועם האיכות הטובה אותה אתם מספקים, אין מקום לטעויות. אני מצידי לא אתלונן אף פעם על העבודה הנהדרת שאתם עושים. (למה מלכתחילה אתם מגדירים את הסיטואציה כ"איחור" ? זה בא לרעתכם חחח)

    מה כן, הייתי ממליץ לכם שלא להתרגש יותר מידי, עוד לא הספקתם להכיר את העם שאליו אתם משתייכים ? 

    • מאת @הירוזן צ'אן
      15/02/2019

      אני מאמין שההגדרה של "איחור" באה מסטנדרט מסוים שאליו הצופים הורגלו (הרבה בזכות הצוות לאורך השנים) ולכן אין לנו בעיה להגיד בפה מלא כשאנחנו "מאחרים".

      לא מתרגשים, הייטרים תמיד יהיו...על כל 10 תגובות חיוביות תבוא לפחות תגובה אחת רעה וזה בסדר. העניין הוא שהפעם זה קצת עבר את הגבול ובאיזשהו מקום גם מסר יכול להועיל.

       

  • מאת @lida
    15/02/2019

    זה רעיון טיפשי "להעביר מסר". אתם סתם מענישים את הצופים שלכם. זה האינטרנט למה ציפתם? תלמדו לסנן את מה שאתם לוקחים מהתגובות..החלטה לא טובה לדעתי

    בכל מקרה מאז הפילרים אני  לא צופה .אבל תודה בכל זאת על התרגום.

    • מאת @הירוזן צ'אן
      15/02/2019

      אנחנו יודעים לסנן ועם זאת, כן רוצים להעביר מסר שגם אם זה אינטרנט לא הכל מקובל!

      כפי שלין ואני כבר אמרנו, אנחנו פחות היינו בעד ההחלטה, אך זו החלטה שנקבעה בתוך הצוות והיה עליה קונצנזוס, לכן אנחנו עומדים מאחוריה.

       

  • מאת @רזיאל
    15/02/2019

    קודם כל כייף לראות אותך פה לא משנה מה הנסיבות 

    מבין את הכעס והוא מובן מגיע לכם להתבטא 

    בתור מישהו שמאוד אוהב נראוטו מעריך מאוד אותכם נהנה ממכם כבר 3 או יותר שנים אני אשמח אם תדחו את הפרק אפילו חודש בשביל שיבינו שבאמת זה מפריע לכם ההאנשים הפוגעניים האלה שחושבים את עצמם כאילו הם משהו 

    בקיצור תודה על העבודה שלכם הכי כייף לראות בתרגום בעברית זה ברור מאשאר אנגלית 

    תמשיכו כך !

  • מאת @DR
    14/02/2019

    אני רק רוצה לומר שאתם תותחים .

    אני אף פעם לא מגיב , אבל לפי מה שקראתי אני נעלב בישבילכם .

    מעולם לא אכזבתם יש לכם תרגום מעולה ומי שאין לו סבלנות זה בעיה שלו (שישתה מים קרים) 

    בכול מקרה אני מעריך אתכם ותודה רבה על הכול . ממשיך לעודד אתכם תהיו חזקים ותדעו 

    שיש עוד המון אנשים כמוני שנהנים מכם ואוהבים את התרגומים שלכם .

    צופה בכם מעל 7 שנים תוצאת תמונה עבור אמוטיקון לייק

  • מאת @NarutoV
    14/02/2019

    מצטער בשבילכם איתי, לפרוטוקול

    אני חושב שאתם עושים עבודה נפלאה, ואני חושב שמהתגובות האלו אפשר רק ללמוד
    שוב אני מציע את עצמי לתזמון, באמת עם אתם צריכים, אני מתזמן מאוד מהיר.. אשמח להבחן.

    ושוב - אתם עושים אחלה של עבודה יותר מכל קבוצת תרגום אנימה אחרת שראיתי.

  • מאת @Fuminocchi
    14/02/2019

    איתי, זה לא 6 שנים... שיפודן ישראל כבר קיים מ2011 עכשיו זה 2019 (הפרש של 8 שנים פחות או יותר)...
    כשאני התחלתי לצפות בנארוטו זה היה בזכותכם בכלל, נפתחתי לאנימה רק בזכות העובדה שהצוות היה קיים והעלתם פרקים ונתתם לי הזדמנות לצפות בנארוטו ואנימה בכלל...
    יש כל כך הרבה אנשים בצוות הזה שתרמו, ויותר מזה עשו מסע למען האנימה והצוות המדהים הזה שמעלה פרקים ***כל שבוע*** שזה משהו סופר קשה (לתרגם, לקודד, לערוך, ועוד מיליון ואחת פעולות נוספות)
    אתם לא מבינים כמה אני מת על האנשים הללו! בלעדיהם ככל הנראה שנארוטו זה היה סתם משהו מעפן בשבילי, אבל זה לא ככה בזכותם! היום נארוטו (וקצת מבורוטו) זה אחת האנימות האהובות עליי. 
    האנשים הנחמדים שמקריבים מעצמם, נותנים: גישה, יחס, אהבה, זמן, אחריות ועזרה מהרבה תחומים צריכים לעזור לאנשים שלא יודעים להעריך? הייתכן שהאנשים הנהדרים האלה שכל השנים נתנו ונותנים ומכוונים אותנו כמה נארוטו זה נהדר והחיים סבבה צריכים לחוות תגובות של מובן מאליו???? 
    זה לא מובן מאליו וככל הנראה 80% מאזרחי ישראל חולמים על הצלחה בעשיית הקודש שהאנשים האלה עושים כל שבוע. 
    הלוואי ותמיד תמשיכו ככה... אני אוהב כל בן אדם מהצוות מאוד!!! ואת הסדרה בכלל... תתעלמו מאנשים כאלה שמסתכלים על הרע כל היום, אתם מדהימים בהיותכם כאן, נקודה. 
    שבת שלום כולם :) 
    באהבה אסף

  • מאת @Almogde
    14/02/2019

    איתי אין צורך להתייחס לאותם אנשים -
    הם לא יודעים מה זה באמת פאנסאב, ומה שקורה מאחורי הקלעים.

  • מאת @ימ"ר
    14/02/2019

    אני מצטער לשמוע שנתקלתם בתגובות כאלה נמוכות ופוגעניות.

    זה אירוני בעיני שאנשים שמבצעים עבודה בהתנדבות ובלי תמורה למען הקהילה מקבלים תגובות שנאה במקום הערכה או לכל הפחות הכרת טובה.

    אני רוצה להאמין שמדובר בתופעות של שוליים ושרוב הצופים יודעים להעריך את העבודה והתרומה שלכם.

     

    מקווה שאירועים כאלה לא ישנו, ושתמשיכו בתרומה המבורכת שלכם בלי לקחת ללב פגיעות נלוזות מהסוג הנ"ל.

  • מאת @EdSheeran
    14/02/2019

    אז דבר ראשון זה אני מהצאט ואני לא מתחרט על כלום ממה שאמרתי אפילו לא חצי.
    דבר שני עשיתם מהומה מכל מה שהיה שם גם אחרי שהבאתם באן.
    דבר שלישי. אם אתם חושבים שהשבועיים האלה הם פתרון ושהם ישנו משהו אז אני אגיד לכם את זה בתור צופה זה לא הולך לשנות כלום והתלונות האלה לעולם לא יפסיקו כי כנראה לא הבנתם מה זה צופים. אבל מה שכן צריך להשתנות זה שאתם תלמדו לקבל ביקורות מצופים ולא לתת באנים ישר. יצא לי לשים לב שגם רוב התגובות של המביני עניין
    אמרו לכם את זה.  "זה לא יפסק זה אולי יפחית בתגובה או שתיים וגם זה אני בספק" ואני מצדיק אותם גם.
    עכשיו אני לא אתייחס לכל התגובות שאומרות "חסר חיים וילד קטן או מחפש לריב ותשומת לב" כי אני יכול להבטיח שכל מי שאמר את זה אני מבין בהרבה יותר ממנו ועברתי יותר מכל אחד פה.
    אז אני אתייחס למה שעבר עליי באותו יום ואותו רגע שאני כחייל מגיע לבית ליומיים ומצפה לראות מהצוות שלכם שהפרק עלה כבר והוא באוויר אבל מה אני רואה?
    אני רואה שלא העלו עדיין ולמה? רק בגלל מתרגמת אחת שבנוסף לאיחור עוד אומרת "תחכו חודשיים בצאט וכל זה יגמר." ברצינות מה זה החרא הזה??
    איך אתרים אחרים מצליחים לשחרר פרק בול ביום הראשון שהוא יוצא וגם כשהם מאחרים אז האיחור לא מגיע לאיחור כמו שלכם זה ביום בלבד. פאקינג יום אז מי אתם שתאחרו ב4 ימים כוסאמק??
    ותאמינו לי שאם אתם הולכים לתרץ באמצעות השעה של היציאת פרק זה התירוץ הכי עלוב אז תמצאו משהו קצת יותר טוב מזה.
    אגב אם אתם אומרים שאתם עושים את זה בחינם ובהתנדבות ואתם לא חייבים לעשוות את זה
    אם זה באמת יעזור אני מוכן לתרום לכם עד 700 שקל כדי שתעשו את זה כמה שיותר מהר איך אני? אבל אני בטוח שגם אם אני אתרום זה לא ישנה כלום כי יש לכם מתרגמת חרא שעושה הכל לאט וגם אומרת חכו חודשיים וכל האיחורים האלה יגמרו.
    אז איתי אם אתה מתכוון לעשות עוד פוסט כזה בעתיד אני אגיד לך מעכשיו כבר לחסוך כי אתה מנסה להביא את העזרה של הקהל רק בגלל שאתה או שאר הצוות לא יודעים לקבל ביקורות
    כמו שצריך ראיתי איך הבאת באן ישר שניה אחרי שראית את ההודעות תעשה לי טובה תחסוך.

    וסמכו עליי שאני לא עושה את כל זה מתוך שנאה או מתוך משהו אחר אני עושה את זה כי באמת אכפת לי מבורוטו או נארוטו זה משהו שאני באמת אוהב ואני מכיר את האתר הזה עוד מהשבוע הראשון שהוא נוצר.

    עכשיו ליתר דיוק כמו שאני מכיר את האתר הזה התגובה הזאת לא תחזיק מעמד יום כי היא תמחק ישר על החמש דקות הראשונות שהיא תהיה באוויר רק כדי לצאת הטובים.

    • מאת @iddo
      20/02/2019

      תשמע, אתה מבין כמה זה ילדותי להגיד זה שאני חוזר מהצבא ומבקש שיהיה פרק בסדרת אנימה שאני אוהב? אם על דברים כאלה אתה מתלונן, ועוד משתמש במה שכביכול אתה עובר בצבא, ילד מסכן של אמא, בתור בקשה לרחמים, אתה יותר גרוע מתינוק שלא מדבר עם אמא שלו כי היא לא מוכנה לקנות לו בלון. אירוני שדווקא חייל שכביכול חושב שהוא אומלל ועבר דברים נוראים בחיים שלו מוצא את הנחמה שלו בלכעוס על אנשים שנותנים מזמנם לעשות משהו בלי ששום דבר יצא להם מזה, מלבד השמחה של אחרים ותחושת סיפוק, רק בגלל שהם לא עובדים בקצב שמתאים לך. אתה פשוט לוזר, ובעיני, יש הפרש כל כך גדול בין התועלת שבנאדם אמור להפיק מדברים קשים שעבר בחייו לבין התועלת שהיא ברמת בקשה ממתנדבים לתרגם לו פרקים מאנימה. אני הייתי מתבייש במקומך. עאלק "עברתי יותר מכל אחד אחר". אם אתה חייל, ובגלל שאתה רואה את האנימה הזו אני ממש בספק אם אתה חייל בן שלושים ומשהו שחתם קבע, כך שאתה רק בין 18 ל21, אל תחשוב שראית דברים רק בגלל שגייסו אותך. גם את הבת דודה שלי גייסו ויש לה צליעה, סוכרת ובעיות חרדה. זה לא אומר כלום עליך.

    • מאת @tkhag1
      17/02/2019

      אני בקושי קראתי חצי מהתגובה שלך, הפסקתי אחרי הקללה הראשונה, אין הרבה טעם לשמוע מה אנשים מסוגך אומרים.

      אתה כפוי טובה, אין לי מה להוסיף מעבר לזה.

      נ.ב. התגובה שלך יושבת כאן כבר מעל 4 ימים, תבדוק דברים לפני שאתה נכנס להתקף זעם.  

    • מאת @THE SHAGOD
      17/02/2019

      חחח באמא איזה ילד כאפות... מה אתה רושם שעברת יותר מכל אחד פה מה אתה מכיר בכלל את האנשים פה או את הצוות?? תפסיק לז**ן תשכל ותתבגר. תבין שהמתרגמים לא חייבים לך שום דבר אז כדי שתרגיע לפני שבחיים האמיתיים תעצבן איזה מישהו עם ההתנהגות שלך ואז באמת תפגע....

      כאילו אחי זה כלכך מרגיז אותי שאתה חושב שמישהו חייב לך הוצאות מסודרות? תשלם להם ואז אני אבין כי כרגע הם תירגמו שמונה שנים באזור 800 פרקים שזה הכי הרבה (אולי חוץ מוואן פיס רק ששם יש מלא חורים). 

      בקיצור אם אני הייתי אתה הייתי רושם פוסט התנצלות או אפילו קובע להיפגש איתם אם אתם גרים באותה עיר

      • מאת @tkhag1
        17/02/2019

        אין טעם לרדת לרמה של הבחור הזה, אתה מבזבז זמן על התגובה הזו.

        אני שמח לראות אנשים נוספים מתעצבנים על... מגיבים מהסוג הזה, אבל אין ועם לקלל, זה לא עוזר אם אנחנו יורדים לרמה שלו. 

    • מאת @iGaLBoN
      16/02/2019

      "אם אתם חושבים שהשבועיים האלה הם פתרון ושהם ישנו משהו אז אני אגיד לכם את זה בתור צופה זה לא הולך לשנות כלום והתלונות האלה לעולם לא יפסיקו"
      אתה לא אומר את זה בתור סתם צופה אלא בתור אחד שתורם לתלונות והפתרון היחיד הוא שתפנים שהתלונות שלך לא עוזרות בכלום והן יפסיקו אם תחליט להפסיק אותן כי רוב הצופים כאן הם אנשים שמעריכים את הצוות ומודים לו על עבודת הקודש שלו.

      "מה שכן צריך להשתנות זה שאתם תלמדו לקבל ביקורות מצופים ולא לתת באנים ישר"
      דוגמה לביקורת אמיתית(שאני מאמין שתתקבל בברכה) - "תודה על הפרק, הייתה טעות בתרגום בדקה **:** שימו לב להבא אבל תודה על הפרק בכל מקרה"
      דוגמה לביקורת שלך(שאגב לא מתקבל בברכה) - "איפה הפרק שלי!? חזרתי הביתה ואני רוצה לשים רגליים על השולחן ולצפות בבורוטו מתורגם ללא שגיאות בזמן שאני אוכל גלידת וניל ללא עיקובים"
      אם אתה לא מבין את הפער בין שתי התגובות האלה המצב שלך אבוד והדפ"ר שלך אבוד אף יותר.
      לא לתת באנים ישר? למה לא? הרי לשם מה הבאנים קיימים?! קיללת = קיבלת באן! היגיון פשוט חבר.

      "אני יכול להבטיח שכל מי שאמר את זה אני מבין בהרבה יותר ממנו ועברתי יותר מכל אחד פה" עכשיו אני נורא סקרן, היכן למדת לשלוט בצאקרה שלך ככה? בטח השתתפת במלחמת השינובים הגדולה וסייעת לכולם להדוף את מאדארה. עשה לי טובה, אתה חייל, חלק מהצוות עובר אותך בקלות בגיל (הייתי פעם חלק מהצוות אז אני יודע טיפה) ולעולם אל תחשוב שאתה מעל כולם. כולנו אומנם מיוחדים אבל במידה גם שווים, תזכור את זה ואני מבטיח שבעתיד זה יחזור אליך.

      "איך אתרים אחרים מצליחים לשחרר פרק בול ביום הראשון שהוא יוצא"
      התרגום של שיפודן ישראל הוא הכי איכותי בעולם הפאנסאב העיברי ואני אומר את זה בביטחון. מאמין ששמעת את זה לא רק ממני. עוד משפט מגניב עם פואנטה - לדברים טובים לוקח זמן להתבשל. חכה בסבלנות או שתאכל מהמיקרו.

      "סמכו עליי שאני לא עושה את כל זה מתוך שנאה"
      הכוונה טובה, אבל קצת הפרזת עם האמצעים לא?

    • מאת @Fuminocchi
      14/02/2019

      אח שלו, אף אחד פה ומחוצה לא חייב לך ***דבר***. 
      ********זה מה יש.********

      רוצה לעשות מהומה? לך תעשה במקום אחר, כאן אנשים שאוהבים נארוטו, לא ששונאים את חברי הצוות. 

      אף לא אחד מחברי הצוות חייב לעשות את עבודת הקודש הזו ולמרות כל הקשיים שעוברים עליהם בחיים את יורק עליהם ויורד על מי שהם ועל העבודה שלהם.
      תתבייש לך! דמיין את עצמך בנעליים שלהם, לא תחזיק חצי דקה מקסימום!!! 

      אם מישהו חייב לך משהו זה רק אתה, תתחיל להבין את המציאות.

    • מאת @leeloo
      14/02/2019

      הטעות המרכזית שלך היא שאתה יוצא מנקודת הנחה שהם חייבים לך משהו (-:

    • מאת @Freeze
      14/02/2019

      זה אוליי יפתיע אותך, אבל לאף אחד לא אכפת מה עבר עליך באותו היום!

      • מאת @EdSheeran
        14/02/2019

        זה אולי יפתיע אותך אבל אתה מעניין לי תביצה

        • מאת @iddo
          20/02/2019

          מעניין שאתה אומר את זה, כשאתה זה שמשתף אותנו בחיים האומללים והמסכנים שלך, שהדבר הכי נורא בהם הוא שלה היה הפרק שרצית לראות כשהגעת. אוי, מסכן :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:. כי זה באמת ממש מעניין אותנו. מרתק אותנו.

        • מאת @tkhag1
          17/02/2019

          ברכותי על הבגרות שלך.

          אני מרגיש כל כך בטוח בידיעה שנותנים לאנשים כמוך לשרת ולשאת נשק.

           

    • מאת @Senpai
      14/02/2019

      "לא מתחרט'', עצוב מאוד כמה שהכבוד שלך יורד למינוס יותר ויותר. 

      "לא יודעים לקבל ביקורת", מצטערת, אתה לא הבעת ביקורת - אתה קיללת בצורה מוגזמת. איפה הביקורת פה? "תמצצי לי" זו ממש לא ביקורת. לקלל את אמא שלי, זו ממש לא ביקורת. 

      "תחכו חודשיים", נראה שמישהו פה לא יודע לקרוא. אמרתי שהעיכובים (שלא תלויים בי) יימשכו כחודשיים. אני לעומתך מר חייל, לא בקייטנה. רק לדיעתך, אני מביאה את הפרק מתורגם באותו יום, מקסימוםםםם למחרת. מכאן ואילך, הפרק לא בידיים שלי ולא תלוי בי. שיפודן לא מורכב רק ממני. ואם אני כל כך חרא, אל תצפה כאן יותר. 

      "עברתי יותר מכל אחד", אוי תעשה לי טובה. מה עברת? התגייסת? האאא אולי בעצם הסיבה שקל לך ככ לקלל את ההורים שלי זה רק בגלל שההורים שלך לא שמים עליך, אז כמובן שמכאן נובעת הסיבה שאין לך טיפת כבוד למבוגרים ממך. אתה מוזמן לקלל אותי כמה שבא לך, אבל שלא תעז לערב הורים. ילד חסר כבוד שכמותך.

      "מי אתם שתאחרו ב-4 יום", אנחנו שיפודן ישראל, (לא) נעים להכיר אותך. אנחנו צוות קטנטן וסקסי שלכל אחד יש את התפקיד שלו. אני - המתרגמת. שי, הבקר איכות/עורך לשוני בשעת צרה. ראמן, העורך הלשוני. אדיר זקן השבט, המקודד. עמית/איתי שמתעסקים בטייפ. ונראה לי שזו הנקודה שבה הבנת שהפרק אינו תלוי רק בי! הא, ולא חיכית 4 ימים. הפרק היה מוכן בשלישי בלילה, הוחלט לשחרר אותו בבוקר (ועדיין לא עברו 4 ימים כל עוד הפרק לא יוצא בשעות הבוקר המוקדמות כמו וואן פיס שלך). 

      "איך אתרים אחרים מצליחים לשחרר באותו יום", רובם שיטסאבס. מי מבטיח לך שהוצאה מהירה תביא לך תרגום טוב ולא תטעה אותך לגמרי? אתה יודע כמה צפיתי אצל קבוצות כאן והיו הטעיות? תרגמו משפט שונה לגמרי ממה שנאמר בפועל. אנחנו לא הולכים להטעות את הצופים שלנו. אנחנו רוצים להוציא את הפרק הכי איכותי שאפשר, שכולם יוכלו להנות! אבל אתה מר חייל, לחוץ כל כך. אף אחד לא מחזיק אותך אצלנו, תמיד יש באנגלית :)

      "אני לא עושה את זה מתוך שנאה", אז מתוך מה? לקלל ולפגוע לא נובע משנאה? מאהבה? לא בטוחה, אולי אני הטיפשה כאן שלא הבינה את הגדרת השנאה. מצטערת לנפץ לך את הבועה, להגיד מילים לאישה בת 20 כמו "למצוץ", לקלל את אמא שלה ולא להפסיק לרשום מילים זוועתיות, בהחלט בא מתוך שנאה. אתה מוזמן לשנוא אותי, אבל זה לא יגרום לפרק לצאת מהר יותר. תשנא אותי, תתעב אותי, לא אכפת לי. אני לא מתרגשת מאנשים כמוך, עברתי מספיק שיט מאנשים כמוך, זה כבר לא משהו חדש לי. סו תתפרע. תקלל עד מחר, אבל זו לא הדרך לקבל דברים ולא הדרך לדבר עם אנשים. רוצה תשובות אמתיות, כנות ונורמליות מהצד שלי? תביע כבוד בסיסי ואז דבר איתי.

      בקשר לשאר, איתי כתב יפה מאוד. הוספתי רק את הצד שלי. זו הבחירה שלך אם לשנות את הגישה שלך או לא.

      • מאת @EdSheeran
        14/02/2019

        כן כמו שאמרתי אני לא מתחרט על כלום אל תשכחי שאת לא צדיקה התחלת לדבר על שכל ולזרוק הערות כמו אידיוט ועוד כמה אחרים. אם את חושבת שמכל מה שהיה שם אני זה שלא יצא טוב אז אין לי מה להגיד לך יותר. ותאמיני לי שמה שהיה שם אם לא הבאן זה עוד כלום וזה היה מגיע ליותר מאמא שלך הבנת בחורה אלימה?

        אגב בנוגע למה שכתבת "תחכו חודשיים" שמתי לב שרק עכשיו כתבתי לא טוב אבל שמתי לב שאת גם חתיכת חופרת וסתומה בעיקר.

        • מאת @iddo
          20/02/2019

          אתה פשוט בנאדם, ואחרים שרואים את זה תסלחו לי על הביטויים, זבל, חרא, כפוי טובה, אנוכי, מפונק ודרמטי שחושב שמגיע לו הכל. אני גר בדרום, ויש פה חיילים אמיתיים, לא כמוך, שיש להם דברים טובים יותר לעשות חוץ מלהעליב ולקלל באינטרנט, כמו להגן ולשרת. לך לעשות משהו מועיל בעצמך לפני שדרוש דברים מאנשים שלא מכירים אותך ותכל'ס ממש לא צריך להיות להם איכפת ממך. וזה שאתה מקלל מראה בגרות עצומה. אתה לא מסוגל לבטא את עצמך בלי קללות (אם תגיב עכשיו על מה שאמרתי עליך בתחילת ההודעה, אני מתנצל, אבל אין מה לעשות. זה באמת מה שאתה)? אתה כל כך לא חכם?

    • מאת @Itay
      14/02/2019

      אתה מכיר את האתר הזה וחושב שנמחק לך את התגובה? נו טוב.. נתחיל מזה שאני לא מתכוון לעשות עוד פוסט כזה, זה יהיה חד פעמי, גם אם זה לא ישנה מבחינתך כלום.. קראתי הכל בצ'אט לפני שנתתי באן.. לא יודע מה זה מבחינתך לתת ביקורת, כי אם "תמצצי לי" זה לתת ביקורת..  אז אני לא מוכן לקבל את זה, גם אם הצוות הזה לא יוציא את הפרק בכלל. ועד כמה שאתה לא אוהב את זה וקשה לך לקבל את זה לצוות הזה יש את הזכות לבחור מתי לעבוד ולפרסם את הפרקים, וההשוואה הזאת מול פאנסאבים אחרים היא טפשית, אתה חושב שלא קיבלנו ביקורת בתקופה שהיינו מאחרים רק ביום? כשהצופים רוצים פרק אז הם רוצים פרק, וזה לא משנה כמה זמן עובר מזמן השידור ביפן. לין הסבירה לך שבחודשיים הקרובים היא עובדת, היא לא אמרה לך לחכות חודשיים לפרק, יחי ההבדל. ובתור אחד שהיה תקופה ארוכה בצוות הזה אני יכול להעיד שהיא המתרגמת הכי מהירה שהייתה לנו, העיכובים נובעים מסיבות אחרות.. אבל אותך ואחרים זה לא מעניין, לרדת לפסים אישיים ולהגיע עד הורים בגלל פרק? שום דבר לא מצדיק את זה, זה בריונות ברשת נקודה. יפה מאוד שאתה מוכן לתרום 700 שקל, אבל זאת כנראה המשכורת החודשית שלך כחייל, לא נגזול אותה ממך, זה פחות קשור לעובדה אם אנחנו מקבלים תמורה על העבודה או לא, הצוות מורכב גם מאנשים בשנות ה20 פלוס לחייהם, ויש להם עוד דברים בחייהם, הם לא ילדים בבית ספר לפני בגרויות שמתבטלים מול המסך ובמקום לתרגם משחקים פורטנייט. אז כדאי שתשנה את הגישה שלך, הצוות הזה לא עובד לפי לוח הזמנים שלך, אז רצוי שתפנים את זה.

      • מאת @EdSheeran
        14/02/2019

        אז אם כבר אתם מנסים להעביר מסרים ולחולל שינוים תחוללו שינוי גם בהוצאת פרקים.

      • מאת @EdSheeran
        14/02/2019

        בנוגע לכסף אין לי בעיה גם אם זה הכסף האחרון שיש לי בחודש הזה להביא לכם אותו רק כדי להוכיח שזה לא ישנה כלום.

        אם אתה אומר שעברת על כל הצאט היית צריך לראות גם מה שהיא כתבה לא רק מה שצופה כמוני כותב אבל אתה לא תעשה כלום גם אם תקרא שוב ותראה שהיא כתבה נכון? כי אתה צריך אותה הרי? תאמין לי שלה לא חסר היא זרקה הערות כמו אידיוט ועוד אחרים.

        • מאת @iddo
          20/02/2019

          אולי אתה לא שם לב, אבל אתה פשוט לא מוכן להקשיב, אתה רק מנסה לשכנע אחרים בזה שאתה צודק, תוך כדי שאתה מעליב ומקלל כל מי שאומר משהו נגדך. חבל שאנשים כמוך בכלל קיימים. להגיד לך את האמת, קורה לי הרבה שאני פשוט נגעל מאיזה אנשים קיימים. לא משנה בהקשר למה, יש אנשים מגעילים. וכשזה נוגע לזה שאתה מתעצל פשוט לצפות באנגלית, ועוד כועס על אלה שעובדים כאן, זה פשוט גועל נפש. אף אחד לא אמר לך לצפות פה. אין לך זכות לכעוס פה על אנשים. ואגב זה שהיא קראה לך אידיוט, "מה קרה, תלמד לקבל ביקורות!" כי זה בדיוק אותו דבר, בגלל שמאיך שאתה מתנהג זו ביקורת סביבה. אבל אתה מתנהג כמו ילד קטן וזועף שנעלב מזה שקראו לו אידיוט, כשאמרת דברים הרבה יותר גרועים. ובשונה ממך, היא לא חייבת לך כלום, בגלל שלא עשית לטובתה כלום (להיות בצבא לא נחשב. תעשה משהו! והעובדה שאתה לא עושה היא כמות התגובות שלך כאן לכל מה שאומרים לך. נראה שיש לך הרבה זמן פנוי בשביל חייל עסוק שעבר הרבה בחייו מלאי הקשיים והמכשולים), בעוד שהיא עוזרת לתרגם את הסדרה שכנראה מספיק חשוב לך לא רק לראות, אלא גם בעברית וברגע שהפרק יוצא כדי שיהיה לך נוח. תתבייש לך.

          • מאת @-SuBaRu-
            23/02/2019

            יפה שאתה ממשיך, לי לעומתכם אין זין לריב עם כפוי טובה בן 18 שחושב שכולם חייבים לו הכל. פשוט תעזוב תריב הזה בשקט, אתם לא תתקדמו לשום מקום

        • מאת @Itay
          14/02/2019

          את הכסף שלך אני לא צריך כמו שאמרתי תהנה ממנו, מה אתה רוצה להוכיח בדיוק? שגם עם הכסף שלך לא נוציא יותר מהר? אז הרי אנחנו מסכימים, כמו שאמרתי אין קשר. הפרקים יצאו ביום שהצוות הזה יחליט. שיהיה לך המשך שירות נפלא ידידי, ושתמשיך ליהנות מבורוטו ואנימה כמו כולנו. לא מתכוון לחפור בנושא הזה יותר. 

    • מאת @Kasai no neko 火災の猫
      14/02/2019

      אתה יודע מה הפיתרון הכי פשוט?

      לצפות באנגלית או ביפנית ונפתרו לך כל הבעיות

      או לפתוח פאנסאב משלך שיתרגם את בורוטו יותר מהר ובאותה איכות

      כי אם אתה לא עושה אחד מהדברים האלו אלא מחכה לתרגום של הקבוצה הזו אין לך שום זכות להתלונן

      ורק להבהרה קטנה אני סובל מדיכאון קשה והאנימות שמתרגמים פה הן מה שמחזיק אותי [לא רק של שיפודן ישראל...] ואין פאנסאבר אחד באתר שיכול להגיד שבאתי אליו בטענות ומענות לגבי הפרקים ו/או קצב ההוצאות....

      • מאת @EdSheeran
        14/02/2019

        אל תדאג ידידי אני לא תלוי באתר הזה פשוט היה נוח לצפות פה תקופה.

        ואולי אתה צודק אולי באמת הגיע הזמן לעבור לאנגלית מה שיותר נוח ששם הפרקים יוצאים יום לפני או יותר נכון 4 ימים לפני.

        • מאת @הירוזן צ'אן
          14/02/2019

          אני חושב שאני אישית דיברתי איתך בצורה מאוד יפה בצ'אט והסברתי לך באמצע הלילה שכל פרק עובר שרשרת של תחנות החל מהורדתו מנייה/הוריבל סאבס, תרגומו, עריכה לשונית, בקרת איכות, קידוד והעלאה לאתר (החלק שלי).

          גם כשכבר הבנת את הטעות שלך והבנת שהאיחור לא קשור ללין ושהיא דווקא זאת שעושה את החלק שלה הכי מהר, עדיין המשכת לקלל אותה, להוסיף מילים פוגעניות ולאיים שהיית ממשיך מעבר ללקלל את אמא שלה.

          אתה מוזמן ללכת ולצפות בפרק מתורגם באנגלית ולהוריד אותו באותו היום שהוא יוצא לאוויר, בין אם זה ביוטיוב או באתרים אחרים. אנחנו עושים את זה בשביל עצמנו ובשביל האנשים שכן מעריכים וכן שמחים לקבל פרק מתורגם בצורה איכותית ושהוא מובא באיכות מעולה.

          הכסף שלך זה הדבר האחרון שמעניין אותנו, חלקינו הגדול אנשים עובדים במשרה מלאה או לומדים ומגיעים הביתה רק בשעות אחר הצהריים - ערב ואנחנו לא מוותרים לעצמנו וניגשים למלאכת העבודה. מה לעשות שאנחנו צוות וצוות תלוי בכל אחד מהחברים שמרכיבים אותו. 

          אנחנו יודעים לקבל ביקורת, אבל יש ביקורת ויש פגיעה בכבוד - ואת זה אנחנו לא נסבול. אז מעכשיו נפסיק להתייחס אליך כי עשית רעש גדול מדי...

          שיהיה לך בהצלחה איפה שלא תצפה בפרקים, אנחנו נמשיך לעשות עבודה מדהימה גם בלעדיך. 

          • מאת @tkhag1
            17/02/2019

            אנשים מסוגו הם בושה לקהילה.

            אני ממש מצטער שאתם צריכים להתמודד עם דברים כאילו.

  • מאת @שיקאמרו
    14/02/2019

    אוהבים אותכם יא מלכים

  • מאת @dorafriat
    14/02/2019

    להתחלה נגיד שכל הכבוד לכם שאתם עושים את זה כבר מלא זמן בשבילינו ותודה על כל הזמן שאתם משקיעים בזה גם אם הפרק מאחר שזה מובן מאליו שלכל אחד יש את העיסוקים שלו והוא לא יכול לעשות את זה כל היום וכל הלילה.

    כל האנשים חסרי בושה האלה הכפויי טובה המסריחים האלה שלא יודעים להעריך עבודה והשקעה של אנשים יכולים ללכת לעשות את העבודה בעצמם אם לא טוב להם ולא בנוח להם שהפרק מאחר ולא יוצא בזמן, לא מגיע לאנשים כאלה בכלל שיתרמגו להם את הפרקים ושאנשים אחרים יעבדו בשבילהם!!! 

    לגבי האנשי צוות הייתי שמח להצטרף ולעזור אבל כמו כל תלמיד בתיכון שמפוצץ במבחנים ובגרויות שאפילו אין לו זמן פנוי ושיעבור הלחץ אני אשמח לעבוד אתכם ולעזור לתרגם או לעשות משהו בשבילכם על כל השנים האלה שעשיתם בשבילי ובשביל כולם. 

    :yellow_heart:

     

    • מאת @הירוזן צ'אן
      14/02/2019

      ואנחנו נשמח לבחון אותך בסיום תקופת המבחנים שלך לאחד התפקידים אצלנו :)

  • מאת @shachar2005
    13/02/2019

    חחחחח כל מה שהוא אמר לא נכון...

    אתם מעולים תמשיכו כך ויומיים זה הזמן שלוקח לתרגם זה בכלל לא איחור

  • מאת @susnbjobjnsvnkl12345
    13/02/2019

    אל תקשיבו להם תמשיכו לעשות מה שצריך אתם משדרים את האנימה שאני הכי אוהב תמשיכו

  • מאת @IHatake Kakashi
    13/02/2019

    תקשיבו אתם פאקינג שבע שנים (סליחה אם אני טועה) מתרגמים את האנימה הכל כך טובה הזאת כולל סרטים שלה כולל ספיישלים שלה כולל פילרים ועוד 700+ פרקים ועוד יורדים עליכם כמה חוצפה יש לאנשים להגיד את זה שבע שניים ועוד אמרתי מקודם את כל מה שעשיתם ויש הרבה יותר אתם הצוות הכי טוב שיש בספין או בתרגום אנימות שיש (שאני ראיתי) אתם עושים עבודה מעולה ובלעדיכם לא הייתי לא היינו רואים את האנימה המדהימה הזאת תודה רבה לכם !! שכחתי לציין שאתם גם עונים לכל עזרה וכל דבר שכותבים לכם 

     
  • מאת @karish46
    13/02/2019

    זה כל כך משפיל ולא נאה שבן אדם שמשקיע בלי תשלום ונותן מעצמו מקבל כזה יחס אנשים היום חושבים רק על עצמם אני רוצה לראות אותם מתרגמים את הפרקים לדעתי תעלו את הפרקים ב2020 אם אתם חושבים לנכון אתם המתרגמים אנחנו הצופים

  • מאת @お兄ちゃん
    13/02/2019

    תודה שהודעתם לי! :innocent:

  • מאת @נועם1131
    13/02/2019

    וואוו משהו ממש נדפק לאנשים סתמו ותגידו תודה שמתרגמים בכלל בכללי מה גורם לכם לחשוב שישר מישהו יבוא וירצה לתרגם במקומם? נראלכם שלכולם פשוט יש סבלנות כוח ורצון לתרגם בשבילכם? אם יש לכם בעיה אז יש לכם כמה אפשרויות:

    1.תראו באנגלית

    2.תתרגמו בעצמכם

    3.תסבלו בשקט כי לא צריך תדעה שלכם

    4.לכו זדיינו כבר למה אתם עולים לאנשים על העצבים

    • מאת @Senpai
      13/02/2019

      אין צורך לקלל ולרדת לרמה נחותה שכזו :P
      אנחנו לא באמת מתרגשים מהדבר הזה, שלא תטעו.
      אני בכלל הייתי נגד הרעיון, אני רוצה להמשיך לתרגם ולהוציא רגיל את הפרק. מה אכפת לי מה מישהו אחד אמר? שידבר עד מחר. אני דווקא ממש נהנית מזה, ברצינות. זה מצחיק אותי שמישהו טוען שאני מתרגמת לאט (ששעה וחצי זה ממש מהיר לתרגום), והוא אפילו לא יודע או מבין איך מתרגמים. מצד אחד הוא טוען שהוא יכול לעשות עבודה יותר מהירה ממני, אבל מצד שני הוא לא באמת מבין איך זה עובד ואיפה.
      ופה נוצרת הבעיה.
      לתרגם מהר כל אחד יכול (כמעט), השאלה אם הם יודעים לתרגם מספיק טוב.
      קופי פייסט מטרנסלייט כל טיפש יכול לעשות (ובטח זה מה שהוא התכוון לעשות), לא צריך להיות מומחה בזה.

      בכל מקרה, זה לא משהו חדש בשבילנו. והוא לא הראשון שיצא עלי ברמה כזו.
      היה אחד שהתחיל לדבר איתי בסבבה, ולאחר מכן קילל אותי הרבה בסקייפ וכאן.
      ועד כמה שאנשים מקללים ומתבכיינים, הם בכל מקרה צופים אצלנו (וזה החלק הכי משעשע בסיפור).
      אין לנו מה להתרגש מהסיפור, גם אם נחליט להוציא פרק כפול בעוד שבועיים - זה עדיין יחזור על עצמו. וזה ימשיך לחזור על עצמו. אין מה לעשות, זה בדם הישראלי להתלונן ולהתבכיין.
      אנשים (רובם לפחות) יודעים רק להתלונן, אבל לעשות? מה פתאום, לא בכבוד שלהם.
      הישראלים הם עם מפונק, צריך לתת להם קצת חינוך רוסי שילמדו קצת מה זה כבוד עצמי:P

      למרות שאם אהיה כנה, מופתעת שעד עכשיו לא קפץ מישהו והתחיל לקלל ולצאת עלינו.
      ציפיתי לקבל עד עכשיו כבר איזו תגובה או הודעה של "לא מספיק אתם מתעכבים בפרק עכשיו אתם גם דוחים בכוונה?!?!?!?! [הכנס קללות של ערסים ועברייני מקלדת כאן]" 
      באמת נחמד לדעת שעד עכשיו כולכם קיבלתם את זה (למרות שאני עדיין קצת נגד זה).
      שמחה לדעת שיש לא מעט תומכים וכאלה שמעריכים ^^

      סו, תודה לכל התגובות החמות (כאן, בצ'אט ובווצאפ)~
      נתראה עם דאבל בעוד שבועיים D:

      • מאת @נועם1131
        13/02/2019

        וואוו באמת לוקח לך רק שעה וחצי? לי זה לוקח איזה חמש שעות כיף לך זה ממש מהר בכללי ממש התעצבנתי כי אני גם מתרגמת ככה שבאמת שזה עלה לי על העצבים שככה אנשים מתייחסים אליכם כשאתם כל כך משקיעים בשביל אנשים ובשביל עצמכם באמת לא צריך להתייחס לאנשים כפויי טובה כאלה תמשיכו עם העבודה שלכם חבל שבגלל אנשים כאלה הפרק צריך להתעכב בשביל כולם כשיש אנשים שממש מעריכים את התרגום והעבודה הקשה הם צריכים להבין שלא חייבים להם כלום ואם יש להם בעיה שיהיו בשקט ולא יקללו ויצאו על אנשים אף אחד לא מכריח אותם לראות את הפרקים יש להם בעיה שילכו למקום אחר אבל שלא יוציאו את זה על אנשים מדהימים שמשקיעים ומוציאים פרק כל שבוע וגם אם מתעכב הם מסבירים למה ולמרות שיש להם חיים הם עדיין מקדישים את הזמן שלהם לאנשים שהם בכלל לא מכירים

        נ.ב-יש ווטסאפ? כאילו קבוצה או או משהו? אם כן יש כאילו אפשרות להצטרף אם אני רוצה?

        מ.צ(ממש מצטערת)-וואוו חפרתי לכם:sweat_smile:

        • מאת @Senpai
          13/02/2019

          נופ, אין קבוצת ווצאפ חח

  • מאת @בורוטו אוזומאקי
    13/02/2019

    לא נורא ממה שהבנתי זה מגיע לאנשים שכתבו את הדברים המגעילים האלה 

  • מאת @Shido kun
    13/02/2019

    לא מפריע לי 

  • מאת @Zoro senpai
    13/02/2019

    אין לי בעיה זה רעיון טוב אבל לא יותר פשוט להביא באן של שבוע לכל מי שכתב

     

  • מאת @leeloo
    13/02/2019

    למה לעזאזל כל כך הרבה יוצאים מנקודת הנחה שאם אתם תפסיקו, באמת מישהו מהיר יותר יבוא? או ש"יותר חברי צוות" זה הדבר שיגרום לפרק להיות מוכן באופן קסום מהר יותר? (שלא אתחיל אפילו לדבר על איכות)
    זה לא פאקינג עובד ככה..... יש מתרגם אחד, יש עורך אחד. אם כבר, אם שניים יעשו את זה במקביל, העבודה תהיה איטית יותר כי תהיה יותר מחלוקת ? ? ?

    בקיצור, תהיו חזקים. צר לי שאתם מקבלים כל כך הרבה תגובות כאלה כי אתם מתרגמים משהו פופולרי. כל מי שהגיב לכם ככה, אלו אנשים סתומים שלא מבינים את המשמעות של מה שפאנסאברים עושים גם אחרי שאומרים להם את זה.

  • מאת @ROYGG
    13/02/2019

    זה פשוט חוצפה מה שאנשים חושבים אתם עושים את זה בהתנדבות צריך להגיד תודה בכלל שתרגמתם משהו זה פשוט חוצפה שיש לאנשים 

  • מאת @dvirov
    13/02/2019

    אז אולי תחסמו את התגובות ואת הצ'אט ואז אף אחד לא יגיב לכם וזהו 

    ככה יהיה הכי טוב 

    • מאת @Senpai
      13/02/2019

      אם נחסום, פשוט יגיבו בתגובות של הפוסטים. כמובן שאפשר לבטל גם את זה, אבל אנחנו רוצים שתהיה לכם גישה להגיב ולדבר על הפרק (למרות שזה לא קורה במיוחד).

      בנוסף, אני דואגת לעדכן את מצב הפרקים בצ'אט. ככה יש פחות תגובות של "איפה הפרק" ואתם יכולים לדעת איפה הפרק נמצא. ועל הדרך שתוכלו לדבר איתנו ולשאול שאלות במקום בפרקים.

      • מאת @נועם1131
        13/02/2019

        לא אמורה להיות אפשרות לחסום את אותם אנשים ספציפיים שיגיבו בפוסטים? הרי צריך משתמש כדי להגיב אז אפשר לבקש מהמנהלים שיחסמו אותם לא?(למרות שאני לא הכי מבינה בזה תכלס)

        • מאת @Senpai
          13/02/2019

          אנחנו יכולים לחסום אותם מהצ'אט.
          בספין? אני יכולה לתת רק באן למשתמש עצמו ולא ספציפית שיפסיק להגיב בקבוצה.
          סו..

  • מאת @Kaminagod
    13/02/2019

    זה פשוט עצוב כמה שהאנשים האלה מגעילים. תעבירו תרגום? אתם מתרגמים מה שאתם אוהבים. 

    פשוט מדהים כמה שהם מגעילים.

  • מאת @animeking15
    13/02/2019

    אני מבין איך אתם מרגישים אנני הסתכלתי בצ'אט וראיתי הודעות באנגלית וביפנית של התלוננות שזה בושה כי אם הם יודעים אנגלית או יפנית מספיק טוב אם יכולים לראות בתרגום לאנגלית או בלי תרגום בכלל אני אישית מעריך אתכם מאוד ומבין שיש לכם גם עבודה ושאתם לא יכולים פשוט לעזוב רק כדי לתרגם פרק  

  • מאת @Middle Of December
    13/02/2019

    קודם כל אני מבין אתכם, זה באמת מתסכל לקרוא דברים כאלה ומוריד את המוטיבציה.

    אתם מתרגשים מילדים קטנים (אם הם היו משקיעים טיפה מחשבה הם לא היו מגיבים כך) וקצת קשה לשפוט ילדים קטנים כי... הם ילדים קטנים.

    תגידו את האמת, אתם פועלים מתוך עצבים או שאתם חושבים שתשיגו משהו? אל תצחיקו אותי. התגובות המפגרות האלו לעולם לא יפסיקו וגם לא יופחתו. הילדים האלה הייטרים שלא מכבדים בשיט כל מי שנמצא באינטרנט כי הם לא רואים אותם פנים מול פנים ומקשרים שהם גם בני אדם. לא תצליחו לחנך אף אחד מהם, המקסימום שתגיעו זה טיפה פחות תגובות מהסוג הזה לשני פרקים (פינקתי).
    תסתכלו בכל מקום אחר באינטרנט (אתם אפילו לא חייבים לצאת מספין) האנשים האלה נמצאים בכל מקום, אין לכם כוח לשנות את זה. לקבוצה הזאת יש נסיון של כמה שנים וזאת לא פעם ראשונה שאתם נתקלים בדבר כזה. עברתם דברים יותר קשים עוד בתקופה הקצרה שאני נמצא כאן (כשאיתי פרש למשל ולא היה צוות, אם אני זוכר נכון).

    מה"עונש" הזה כולם יוצאים מפסידים. הצופים הנורמאליים שלא עשו כלום. אתם שמתעסקים בשטויות האלה וחסרי התקנה שעכשיו מתנפח להם האגו.

    אולי תצליחו להביא לשינוי, אני לא מאמין.

    באמת שלא אכפת לי אם תדחו את הפרק אפילו בחודש ויותר, פשוט חבל לי לראות את השנאה מנצחת.

    • מאת @LegendBest
      13/02/2019

      אתה צודק אחי 

    • מאת @Freeze
      13/02/2019

      אני חושב שזה יותר עניין של עקרון מאשר 'עונש'. אבל יכול להיות שאני טועה. בכל אופן, אני חושב שהם עשו את זה כדי להראות לכל מי שמגיב בצ'אט שהוא לא יכול להגיד מה שבא לו ולהתייחס אליהם בצורה מזלזלת. כן, זה אולי לא יפחית את הכמות של ההייטרים, אבל זה כן מראה שיש גבול מסויים שהם יכולים לספוג. ושיש לכל העלבות והזלזולים מחיר והשלכות.

      עם זאת, אני חושב שגם אין צורך בצ'אט הזה כי מה זה למה שיהיה אכפת לצופים מה מצב הפרקים? הם רוצים תוצר מוגמר תכלס. אבל זה כבר בחירה שלהם.

      • מאת @Middle Of December
        13/02/2019

        בזכות הצ'אט אפשר לשער מתי יצא הפרק, פעם לפעמים היו סתם מתכתבים וזה היה נחמד (היום אני לא יודע כי הפסקתי לעקוב).
        עונש זה גם עיקרון, המטרה של עונש (לרוב) היא לחנך וללמד, גמול על מעשה רע.
        הם באים להעניש אנונימים חסרי הגיון, יעיל בסך הכל.

    • מאת @Senpai
      13/02/2019

      זה בדיוק מה שטענתי כשהתנגדתי לזה. אבל הם לא מקשיביםםם;(

    • מאת @Itay
      13/02/2019

      מסכים, התגובות האלה לעולם לא יפסקו,
      אני מספיק זמן פה כדי לדעת, ולמרות זאת,
      אם אפשר להכניס קצת שכל אפילו לאדם אחד, אז אני בעד.
      כדי להעביר מסר צריכה להיות הקשבה, הדרך היחידה זה לדחות את הפרק.
      אני לא בא להעניש אף אחד, שיראו באנגלית מצידי, או בכל תרגום בכל מקום אחר.

  • מאת @No one
    13/02/2019

    פעם ראשונה שאני קורא את התגובות האלה וזה פשוט מזעזע, מסכים לגמרי עם ההחלטה שלכם.

  • מאת @Senpai
    13/02/2019

    אחרי השיחה האחרונה איתו (רק מזה שהוא עירב הורים, וזה לא מקובל כבר), מצידי לדחות את הפרק בחודש (אבל אני נדיבה מדי).

    אני כבר אמרתי את דבריי בפוסט הפרק. למי שיש בעיה, תלונה, ביקרות וואטאבר - יתקבל אך ורק אם זה נעשה בצורה מכובדת. לערב הורים ולהיות עבריין מקלדת - בהחלט לא יתקבל. 

    אני עדיין חושבת שזה לא הוגן שכולם צריכים לסבול בגלל חסר חיים אחד, אבל השיחה האחרונה עלתה כבר על הגבול שלי. צר לי שנאלץ להוציא דאבל, לא הייתי מוכנה לזה - עכשיו כבר idc. 

    הצד החיובי, לא אצטרך לתרגם בלחץ :)

  • מאת @☁whitesky☁
    13/02/2019

    מי שכתב את זה שלפחות יגיד תודה כי אתם עושים את זה בחינם וגם אתם לא חייבים לאף אחד כלום

  • מאת @Freeze
    13/02/2019

    :clap::clap::clap:

  • מאת @uriya
    13/02/2019

    אחלה רעיון, אני מסכים איתך. 

    ולכל מי שרוצה את פרק במהירות ישלם כסף :) :) :) 

    • מאת @DeadlyAngle
      13/02/2019

      כנראה לא הבנת את הקטע של פאנסאב. (אבל אני מניח שהכוונה טובה?)

      • מאת @uriya
        13/02/2019

        הבנתי את הכוונה, פשוט קראתי את הפוסט לפני כן של Senpai

        אז עניתי בציניות חבל שעוד לא המציאו סיימלי לציניות :upside_down:

    • מאת @Death2779
      13/02/2019

      אין לי בעיה חחחח