רוצים להשתתף בפעילויות כיפיות?
- לחצו כאן בשביל עוד פרטים

זהו נושא דיון. אין לשאול בו איפה ניתן לראות את הפרקים. 

ונא לשמור על שפה ראויה! 

numdlnd

23/07/2019

שאלה: מי יותר חזק נארוטו או סאסקה? נמק. תודה:grin:

I never forget you

23/07/2019

תודה שענית לי, התשובה שלך סיפקה אותי 

Shade

24/07/2019

צוטט: Middle Of December

הראייה של בן אדם המחזיק במנגקיו שארינגאן אמורה להחלש עד עיוורון ככל שהוא משתמש בשארינגאן. השאלה שלי היא איך אוביטו לא התעוור? הרי לא היה לו אטרנל מנגקיו שארינגאן.

מידל שאלה מצויינת! כל כך חיכיתי שמישהו ישאל אותה! הדבר שציינת עכשיו, נחשב אצל חלק גדול ממעריצי הסידרה כחור ענק בעלילה, למרות שיש לו הסבר ואפילו דיי פשוט. תרשה לי לקחת אותך רגע קצת אחורה בזמן, לתקופה בה הריקדו סאנין, הגארומו, עורר את המאנגקיו שארינגן והרינאגן שלו בקרב מול אמא שלו, קאגויה. שאלת את עצמך פעם למה הריקדו סאנין מעולם לא דימם משימוש בעיניים שלו? או שאלה פשוטה יותר - למה הרינאגן, שזהו למעשה גרסה מפותחת יותר של השארינגן, מעולם לא גורם לדימום? ולמה קאקשי בעצם כמעט אף פעם לא דימם בעצמו? אז ככה - המנאגקיו שארינגן והרינאגן במקור נולדו ביחד, אצל האגרומו. על מנת לעורר רינאגן (בדרך "המקובלת ביותר") משתמש צריך גנים גם של אינדרה וגם של אסורה, הבנים של האגרומו. כאשר הבנים של הגארומו נולדו כל אחד מהם קיבל רק חלק מהצ'קרה שלו. שמת לב פעם ליכולות הריפוי המדהימות של האשירמה סנג'ו? שהוא דא צאצא של אסורה? כאשר מדרה הציל את אוביטו, הוא השתמש בתאים של זטסו לבן כדי להשלים ולרפא את חלקי הגוף החסרים של אוביטו ולהציל אותו ממוות, התאים של הזטסו הלבן הכילו גם *תאים של האשירמה סנג'ו!* כך גם מדרה עורר את הרינאגן שלו אחרי הרבה שנים שהוא החזיק את עצמו חי כאשר הוא ניזן מתאים של האשירמה סנג'ו! וזאת למעשה הסיבה למה אוביטו מעולם לא מדמם שהוא משתמש בקאמוי על אף שאין לו אטרנל מאנגקיו שארינגן, בגלל שיש לו גנים גם של אינדרה (היות והוא משבט האוצ'יהא) וגם גנים של אסורה (היות ובחלקי הגוף שהשתילו לו יש תאים של האשירמה סנג'ו), למעשה אם הוא היה נשאר חי מספיק זמן, סביר להניח שהוא היה מפתח רינאגן בעצמו! עכשיו נשארת השאלה, למה קאקשי לא מדמם? אז למעשה, המאנגקיו שארינגן גורם לדימום רק אצל אנשים שיש להם די אן איי של אינדרה בלבד (אנשים משבט האוצ'יהא) ואין להם כלל די אן איי של אסורה, היות ויש להם די אן איי של אינדרה יש להם שליטה מלאה על העין ואת היכולת להשתמש בה במלוא הכוח שלה, עם היכולת להפסיק להשתמש בשארינגן בסיסי, אבל לגוף חסר "חצי" מההזנה שהמאנגקיו שארינגן דורש כדי לא לפגוע במשתמש, הגנים של האח השני, אסורה. כאשר אדם משבט האוצ'יהא משתמש בשארינגן, השארינגן חזק מאוד בגלל שהצ'קרה שמזינה אותו היא של אדם עם גנים של אינדרה, ולמעשה יכולות מאנגקיו שארינגן של אדם משבט האוצ'יהא הן חזקות בהרבה משל אדם עם עין מושתלת לא משבט האוצ'יהא, אבל כאשר הצ'קרה שמזינה את העין היא *רק* של אינדרה, הדבר גורם לחתימה שלה בקצה גבול היכולת שלה - המאנגקיו שארינגן, והחתימה הזו באה לידי ביטוי בדימום ועיוורון. אז מה קורה כשיש עין שהתפתחתה למאנגקיו שארינגן אצל מישהו שאין לו די אן איי של אף אחד מהאחים? התשובה היא קאקשי, אין לו יכולת להפסיק להשתמש בשארינגן הבסיסי (עשיתי פוסט ארוך על קאקשי לפני כמה תגובות אני מזמין אותך לקרוא, יש שם הרבה הסברים של שארינגן במקרה הזה), והוא משתמש בהמון צ'קרה ו-stamina כדי להזין את העין, אבל כאשר הוא מגיע למצב שהוא יכול להשתמש במאנגקיו שארינגן זה לא בא על חשבון דימום וחתימה של העין לאורך זמן, היכולת היא גם חלשה בהרבה כי אין צ'קרה של אינדרה שמזינה אותה, וזה מסביר למה היא לא מדממת ונחתמת, כי העין מתאמצת משמעותית פחות, ומפיקה הרבה פחות בהתאמה, אבל המשתמש מתאמץ הרבה יותר מבחינת צ'קרה. אני יודע שקאקשי אמר למינטו במהלך המלחמה שבקרוב הוא לא יוכל להשתמש יותר בעין, אבל זה מתיישב עם ההסבר שלי - היה מדובר בהתשה ולא בנזק בלתי הפיך, כי קאקשי בעצם מעולם לא איבד יכולת מהשארינגן שלו, צ'קרה של אינדרה סוחטת מאנגקיו שארינגן לקצה גבול היכולת שלו ולכן זה בא לידי ביטוי בנזק בלתי הפיך.

אז כדי להסביר בפשטות ולעשות סדר - כאשר יש צ'קרה וגנים של אינדרה, המאנגקיו שארינגן נסחט לקצה גבול היכולת שלו, הסחיטה הזו באה לידי ביטוי במלוא הכוח של היכולת הספציפית, ומצד שני בדימום ובסופו של דבר לעיוורון וחתימה של העין. כדי להשתמש בעין בקצה גבול היכולת שלה ולמנוע מצב של דימום ועיוורון צריך גם גנים של אסורה בנוסף לגנים של אינדרה, שילוב של 2 הגנים האלה בסופו של דבר יעורר רינאגן אם האדם יצליח לחיות מספיק זמן באיזושהי דרך לא קונבנציונאלית כמו מדרה.

כאשר יש אדם עם מאנגקיו שארינגן ללא גנים של אינדרה ואסורה - המאנגקיו שארינגן משמעותית חלש יותר אבל מצד שני לא נסחט לקצה גבול היכולת שלו, ולא נוצר נזק בלתי הפיך בעקבות השימוש שלו אלא התשה של העין בעקבות שימוש מוגזם וממושך ללא מנוחה.

אני לא הולך להתייחס כאן למקרה היוצא דופן בו קאקשי היה עם 2 שארינגנים כי הסברתי אותו לפני כמה פוסטים, הוא נותן מענה גם לסייג במצב הזה. מקווה שההסבר ברור מספיק, מעוניין לשמוע אם הבנת ואת מחשבותייך על העניין.

 

Shade

24/07/2019

צוטט: I never forget you

תודה שענית לי, התשובה שלך סיפקה אותי 

אני מאוד שמח לשמוע

שם חסוי

24/07/2019

למה כשנארוטו חוטף בעיטה בביצים גם קוראמה מרגיש את זה?

Shade

24/07/2019

צוטט: Rkfk

תוכן:

*צונזר*. ציינת עובדות נכונות באופן חלקי (צונזר) אבל כל זה בשביל תאוריה מגוחכת שלא נכונה.

דבר ראשון נתחיל מכך, שקקשי מפורסם בגלל השרינגן שלו. לפני זה היה ילד ג'ונין בגיל 12. רק מהעובדה זאת אפשר להסביר את העובדה שקקשי יש צ'קרה מספקת. אין צורך להשתמש בפילרים שלא נחוצים לעלילה. אם אתה לוקח לו את השרינגן הוא חוזר פחות או יותר לאותה רמה כי בעצם השרינגן שלו נתן לו כל כך הרבה משאבים להלחם שרק לקחת את זה מוביל אותו לחסכון משמעותי.

דבר שני, אתה צודק שברגע שפותח את העין משתמש ביותר צ'אקרה ובגלל שקקשי מאומן עם העין יש לו שליטה יותר טובה אבל כשהעין פאקינג מכוסה אין שימוש בפאקינג צ'אקרה כי אין שימוש בעין. אז כל התאוריה שלך שווה לזבל מוחלט.

דבר 3, נניח ואתה צודק ויש לו עכשיו את היכולות הפיזיות הרגילות שלו, כשאתה משווה לשאר השינויים, אין באמת הבדל. אם דיברנו על גאי או על רוק לי אז הסיפור היה שונה כי הם מתמחים בלחימה פיזית אבל קקשי מתמחה ההתנגשויות ולכל יש שימוש יותר ביכולות הדורשות צ'אקרה כמו הצ'ידורי.

דבר 4, קקשי לא משתמש כל הזמן בשארינגן ובטח שלא כל הזמן הרצוי שכן לאחר הרבה זמן פוגע בשימוש של העין. קקשי נע בין שימוש במצב הרגיל לבין שימוש בקמוי. הוכחות תמצא בכל מקום.

בקיצור טענה מופרכת שניסית להצדיק ע"י עובדות שלא הסתדרו ומידע כוזב.

היות והשיח בינינו כבר נבלם פעם אחת, רק אענה לך שלמרות הזלזול שלך בי אתה כתבת שטויות מוחלטות, אם אתה מעוניין לנהל דיון מכבד ורציני בו אסביר לך את הטענות שלי ואת הטעויות שלך אני יותר מאשמח. רק כדי להסביר לך למה שלילת הבסיס שעשית לכאורה לטענה שלי היא פסולה ושגויה לחלוטין, היא מעצם העבודה הפשוטה שגם כשהעין של קאקשי עצומה - היא עדיין במצב שארינגן, היא לא יכולה להיות במצב רגיל, כדי שעין תהיה במצב שארינגן היא צריכה צ'קרה, ולכן גם כשהעין שלו עצומה היא צורכת צ'קרה, וזאת עובדה פשוטה. אתה מדבר בהרבה יותר מדי בטחון בשביל מישהו שהידע שלו בנארוטו כל כך לוקה בחסר.

Shade

24/07/2019

 

Shade

24/07/2019

צוטט: שם חסוי

למה כשנארוטו חוטף בעיטה בביצים גם קוראמה מרגיש את זה?

זה בגלל שגינצ'וריקי וב'יגו מחוברים אחד לשני בכל המשתמע מכך, הם חולקים את אותו הגוף כך שקורמה יכול להרגיש את כל מה שעובר על נארוטו.

שם חסוי

24/07/2019

צוטט: Shade

זה בגלל שגינצ'וריקי וב'יגו מחוברים אחד לשני בכל המשתמע מכך, הם חולקים את אותו הגוף כך שקורמה יכול להרגיש את כל מה שעובר על נארוטו.

נמחק~

קוראמה הביג'ו

25/07/2019

איך אחותו של בורוטו קיבלה ביאקוגן בלי לעשות כלום אשמח עם תענה:relaxed:

Shade

25/07/2019

צוטט: קוראמה הביג'ו

איך אחותו של בורוטו קיבלה ביאקוגן בלי לעשות כלום אשמח עם תענה:relaxed:

כמובן שאענה לך! הביאקוגן הוא משהו גנטי שעובר בתורשה בשבט ההיואגה, למעשה האנאבי לא באמת קיבלה ביאקוגן בלי לעשות כלום אלה פשוט עוררה אותו לכמה רגעים בודדים כשהיא מאוד כעסה, אין לה עדיין שליטה על הביאקוגן.

האנאבי ובוראטו הם מקרה מאוד מיוחד, בגלל שיש להם שילוב גנים שאנחנו רואים לראשונה בסדרה, היות והינאטה היא משבט ההיואגה ונארוטו הוא צאצא של אסורה, להאנאבי ולבורטו יש גנים של שני הבנים של קאגויה בכבודם ובעצמם (!) וזו הפעם הראשונה ששילוב כזה קרה בסידרה. אצל בורטו דא זה הגיע לידי ביטוי בעין המסתורית שיש לו, הג'וגאן. אנחנו עדיין לא יודעים את כל היכולות שלה (למעשה סביר להניח שאפילו כותבי הסידרה עדיין לא יודעים כי הם עוד לא החליטו לגמרי) אבל ראינו שיש לה אלמנטים של הביאקוגן.

Shade

25/07/2019

צוטט: numdlnd

שאלה: מי יותר חזק נארוטו או סאסקה? נמק. תודה:grin:

לצערי זו תשובה מאוד מאוד ארוכה ואני לא באמת יכול לענות לך כאן זה דורש סרטון שלם ביוטיוב בן 20 דקות לפחות, לכל אחד מהם יש יתרונות בדברים ספציפיים, עם זאת סביר להניח שלנארוטו יש סיכוי גבוה יותר להביס את סאסקה, לצערי כמו שאמרתי יהיה קשה מאוד לפרט.

Alon05062004

12/08/2019

@Shade  למה סגנון עץ ממש נחשב? חוץ מהעובדה שהוא מדכא צ'אקרה ומרדים

Shade

לפני שבוע

צוטט: Alon05062004

@Shade  למה סגנון עץ ממש נחשב? חוץ מהעובדה שהוא מדכא צ'אקרה ומרדים

היי אלון, הסיבה שסגנון עץ נחשב כנכס כל כך גדול היא בעיקר בגלל שהאשירמה סנג'ו הראה מה ניתן להשיג איתו ברגע שקיים משתמש בסגנון הזה. סגנון עץ אכן יכול לחסום צ'קרה לחלוטין, האשירמה אפילו חסם את קוראמה בעזרתו, נוסף על כך סגנון עץ הוא מאוד מאוד וורסטילי, אפשר להשתמש בעץ בהמון דרכים, וכאשר המשתמש חזק מספיק אז גם העץ שהוא מייצר יהיה מאוד דחוס וקשיח, מה שהופך את הסגנון הזה לצרה גדולה מאוד למי שצריך להתמודד איתו. להאשירמה יש 2 ג'וטסויים מאוד מפורסמים מלזמן יער שלם של עצים מאוד קשים וחזקים ועד לזמן פרחים ענקיים שמפיצים גז רעיל על שטח מאוד מאוד רחב, בסופו של יום משתמש טוב של סגנון עץ מקבל באופן טבעי הגנה מאוד חזקה וורסטילית והתקפה מאוד חזקה וורסטילית שקשה מאוד להתמודד איתה.

Intopa

לפני שבוע

מה קורה עם גיראיה?

Shade

לפני שבוע

צוטט: Intopa

מה קורה עם גיראיה?

מה כוונתך? 

מלכת האופל

לפני שבוע

צוטט: השטן

למה הם רצים ככה 

עם הידיים לאחור? הם רצים מהר עם ידיים שמוטות ככה שמהמהירות הן נהדפות לאחור

מלכת האופל

לפני שבוע

  • סאסקה מודע לכך שיש לו את היכולת להחזרת המתים (בהקשר לאחת השאלות פה)?
  •  אם כן אז למה הוא לא החזיר את אוצ'יהא לפני שהוא הקים משפחה (כי באותה תקופה הוא לא היה מחוייב לכלום גם ככה ואם כבר לכפר על חטאים אז הוא היה יכול ללכת אם זה עד הסוף ולא נראה לי שהוא היה מהסס)
  •  האם יש רמות ברינאנגן כמו בשארינגאן?
  • בן כמה סאסקה היה בכלל כשהשבט שלו מת? כי בכל מקום אומרים משהו אחר חלק אומרים שכשהוא היה בן 8 חלק אמרו בגיל 7 וחלק בגיל 6,
  • באיזה גיל לסאסקה באמת התעורר השארינגאן? כי בגלל החלום שהיה לו אחרי הקרב עם איטאצ'י בשיפודן (החלום שבו הראו אותוו אחרי שהשבט מת רודף אחרי איטאצ'י עם שארינגאן ואז מתמוטט) אומרים שהוא קיבל את השארינגאן (באחד הגילאים שציינתי בשאלה הקודמת) אבל בנארוטו מראים שהוא התעורר בקרב עם האקו כשהיה בן 13, יש סיכוי שהשארינגאן בחלום היה של איטאצ'י וזה היה סוג של רמז למה שיהיה בעתיד?

סורי שחפרתי זה פשוט ממש סיקרן אותי

מלכת האופל

לפני שבוע

צוטט: Shade

לצערי זו תשובה מאוד מאוד ארוכה ואני לא באמת יכול לענות לך כאן זה דורש סרטון שלם ביוטיוב בן 20 דקות לפחות, לכל אחד מהם יש יתרונות בדברים ספציפיים, עם זאת סביר להניח שלנארוטו יש סיכוי גבוה יותר להביס את סאסקה, לצערי כמו שאמרתי יהיה קשה מאוד לפרט.

הם באותה ברמה, זה כבר הוכח בקרב שלהם אחד נגד השני בסוף שיפודן, מה שנותן לי עוד שאלה, אחרי קרב כזה עצום עם קאגויה, מאדרה, אוביטו וכשהם כמעט מתו, איך נשארה להם בכלל צ'אקרה לקרב הזה ועוד כשהם נלחמו שעות על גבי שעות, וכמה זמן נמשכה מלחמת השינובים?

YairBD1

לפני שבוע

למה לנארוטו אין אמא