☆aje311☆

13/02/2018

מה נסגר עם הדעה של אנשים על סאו אני שומע בכל מקום שסאו זה חרא טהור ושכל מי שאוהב את זה הוא מפגר לגמרי ואני פשוט לא מבין את כל האמירות האלה

אני צפיתי בהרבה אנימות ולא משנה כמה נהנתי מכל אחת סאו תמיד נמצאת אצלי מעל כולם בלי שום ספק מישהו יכול להסביר לי מה אני מפספס?

ודרך אגב תגובות כמו "סאו זה סרטן" או "יש לך פיגור" ממש מיותרות

אז לאחר שראיתי שאני מקבל מיליארד הודעות בשנייה החלטתי לפתוח גם סקר למה? כי בא לי

מה אתם חושבים על סאו29 הצבעות

  • טוב10 קולות

    34%
  • בסדר10 קולות

    34%
  • רע9 קולות

    31%

 

Intopa תגובה נבחרת

13/02/2018

ודרך אגב תגובות כמו "סאו זה סרטן" או "יש לך פיגור" ממש מיותרות
סאו זה סרטן או יש לך פיגור 

MISTER X D

13/02/2018

כנראה אתה לא שופט אנימה ללפי הרמה שלה.\

עד פרק 11 או 14 אני לא זוכר(הסאגה הראשונה) סאו לדעתי הייתה אחלה. אחרכך היא הדרדרה ופשוט שמו פס על כל בצופים וקיבלנו תוכן הרבה פחות טוב. עוד משהו שמפריע למלא אנשים זה הדמות הנוראית של פאקינג קיריטו. הוא מגעיל ולא מתפתח בכלל. עוד משהו,הפכו את אסונה לחרא ...

גם האנימציה בחלק מהפרקים לא טובה לפי דעתי..מי שאוהב מאוד סאו פשוט לא מבין כמה שהיא לא טובה..אתם אוהבים אנימה לא טובה פשוט. והיא אפשר להתווכח עם זה...סאו היא לא אנימה טובה בכלל.

『Silverman』

13/02/2018

צוטט: mister x

כנראה אתה לא שופט אנימה ללפי הרמה שלה.\

עד פרק 11 או 14 אני לא זוכר(הסאגה הראשונה) סאו לדעתי הייתה אחלה. אחרכך היא הדרדרה ופשוט שמו פס על כל בצופים וקיבלנו תוכן הרבה פחות טוב. עוד משהו שמפריע למלא אנשים זה הדמות הנוראית של פאקינג קיריטו. הוא מגעיל ולא מתפתח בכלל. עוד משהו,הפכו את אסונה לחרא ...

גם האנימציה בחלק מהפרקים לא טובה לפי דעתי..מי שאוהב מאוד סאו פשוט לא מבין כמה שהיא לא טובה..אתם אוהבים אנימה לא טובה פשוט. והיא אפשר להתווכח עם זה...סאו היא לא אנימה טובה בכלל.

||

V

מכאן ניתן להוכיח שסאו זה שיט.

מ.ש.ל

Yammi Reckorrd San

13/02/2018

סאו לא אנימה כזאת נוראית כמו שעושים ממנה. כן הארק הראשון לא יותר מסביר, והשני מלא באונס. הארק של GGO לעומת זאת בעייני היה נהדר והוא הארק האהוב עליי בסדרה (אם כי עדיין לא צפיתי בארק הרביעי). 

leeloo

13/02/2018

סאו היא פוטנציאל מבוזבז.

בחצי הראשון זה היה סבבה.
אבל:
הארם סביב קיריטו - אפשר להתווכח עם זה, אבל זה פשוט... נורא. זה MMO. לא כולן בנות ולא כולן צריכות להיות מאוהבות בקיריטו, כשיש לו בת זוג.
קיריטו OP בקטע מוגזם, בלי שום תמיכה/בסיס. הוא פשוט ממרה את החוקים של המשחק כי ככה. כי הוא הפרוטאגוניסט. לא עובד ככה....
בכללי הסדרה איבדה את הפואנטה אחרי שהם יצאו מהמשחק הראשון - כי כל הקטע המעניין היה מה יקרה להם. ואז גם את זה עשו לא טוב, עם הדבר הטיפשי הזה של לסיים בקומה 75 ולא 100 (וחוזרת שוב לOPiness הלא הגיוני של קיריטו).
מטרידן בחלק השני.
עונה שניה שוב היה לה משהו קצת מעניין בחצי הראשון, אבל נגמר אנטי קליימטי ולא באמת עשו עם זה הרבה דברים מעניינים. רק יצרו מתח ושברו אותו עם כלום. ואז שכחו מהקיום של כל מה שקרה כמעט.
לא מדברת על החצי השני של העונה השניה שוב כי הוא היה גרוע. אלפליים הזה פשוט גרוע ולא מעניין.

אין פיתוח דמויות טוב בשום מקום, הדמויות שטוחות ונשארות אותו דבר לאורך כל הסדרה.
אין עלילה אחידה וטובה (היו אולי יכולים לעשות את המעבר הזה בין המשחקים טוב, אבל זה פשוט... לא. היה עדיף לסדרה להתמקד ולפתח הרבה יותר את החלק הראשון שלה. אבל כנראה לא היו להם רעיונות לכלום וופס).

רק הOST טוב וזה כי יוקי קאג'יורה אהבת חיי

Lucci-Kun

13/02/2018

צוטט: leeloo

סאו היא פוטנציאל מבוזבז.

בחצי הראשון זה היה סבבה.
אבל:
הארם סביב קיריטו - אפשר להתווכח עם זה, אבל זה פשוט... נורא. זה MMO. לא כולן בנות ולא כולן צריכות להיות מאוהבות בקיריטו, כשיש לו בת זוג.
קיריטו OP בקטע מוגזם, בלי שום תמיכה/בסיס. הוא פשוט ממרה את החוקים של המשחק כי ככה. כי הוא הפרוטאגוניסט. לא עובד ככה....
בכללי הסדרה איבדה את הפואנטה אחרי שהם יצאו מהמשחק הראשון - כי כל הקטע המעניין היה מה יקרה להם. ואז גם את זה עשו לא טוב, עם הדבר הטיפשי הזה של לסיים בקומה 75 ולא 100 (וחוזרת שוב לOPiness הלא הגיוני של קיריטו).
מטרידן בחלק השני.
עונה שניה שוב היה לה משהו קצת מעניין בחצי הראשון, אבל נגמר אנטי קליימטי ולא באמת עשו עם זה הרבה דברים מעניינים. רק יצרו מתח ושברו אותו עם כלום. ואז שכחו מהקיום של כל מה שקרה כמעט.
לא מדברת על החצי השני של העונה השניה שוב כי הוא היה גרוע. אלפליים הזה פשוט גרוע ולא מעניין.

אין פיתוח דמויות טוב בשום מקום, הדמויות שטוחות ונשארות אותו דבר לאורך כל הסדרה.
אין עלילה אחידה וטובה (היו אולי יכולים לעשות את המעבר הזה בין המשחקים טוב, אבל זה פשוט... לא. היה עדיף לסדרה להתמקד ולפתח הרבה יותר את החלק הראשון שלה. אבל כנראה לא היו להם רעיונות לכלום וופס).

רק הOST טוב וזה כי יוקי קאג'יורה אהבת חיי

מסכים אם כל מה שאמרת.

Monika

13/02/2018

היי, אני חושבת שאתה לא צריך להרגיש רע עם זה בכלל.

אני אמנם לא מתה על SAO ולא הייתי מגדירה אותה סדרה מאוד טובה, אבל כן נהניתי ממנה ובכלל לא מסכימה שהיא כל כך גרועה כמו שעושים ממנה, ובטח לא מסכימה שמי שאוהב אותה מפגר.

יש דווקא כמה דברים שהסדרה עושה מצוין, ויש בה הרבה אלמנטים שקורצים לקהלים מסויימים, אבל על היתרונות והחסרונות שלה אעדיף שלא לדבר, כי זה ממש לא האישו כאן.

תראה, לצערנו יש הרבה הייטרים בקהילה. הרבה אנשים חושבים שאם הם יירדו על סדרות פופולאריות הם ייצרו לעצמם פוזה של מבינים יותר מאחרים, והצרה זה שאנשים אשכרה קונים את הפוזה הזאת. גם לרוב אותם אנשים יגדירו סדרות פחות מוכרות כטובות יותר רק כי זה גורם להם להיות מיוחדים ביחס לשאר הקהילה שלא צפו בסדרה (וברגע שסדרה שהם אהבו הופכת לפופולארית הרבה פעמים יורד להם גם ממנה). באמת שאין מה להתייחס לאנשים מהסוג הזה.

אין שום דבר פסול בזה שאהבת משהו שמישהו אחר לא אהב, ואין שום דבר פסול בזה שסדרה שאתם לא אוהבים היא פופולארית (בטח לא אם בקרב קהל יעד שהוא כנראה פשוט לא אתם).

מציעה לך לא להגרר אחרי העדר הזה ולא להתאים את עצמך לטעם של אחרים רק כי הם חושבים שיש להם איזה סמכות מסויימת לקבוע מה איכותי ומה לא. מה שחשוב הוא שאתה נהנה מהסדרה - ובדיוק בשביל זה אנחנו צופים בסדרות אנימה, כדי להנות.

????kamui

13/02/2018

הדמיות שם בניות חרא ואף פעם לא משתנות, ואני אפילו לא רוצה לדבר על הנבל מהחלק השני... הם אפילו לא השקיעו בלתת סיבה ללמה לעזאזל הוא עושה את מה שהוא עושה, והסתפקו ב"הוא משוגע אז למה לא?" 

והעונה השניה בכלל לגמרי איבדה את הפאונטה

Lucci-Kun

13/02/2018

צוטט: Monika

היי, אני חושבת שאתה לא צריך להרגיש רע עם זה בכלל.

אני אמנם לא מתה על SAO ולא הייתי מגדירה אותה סדרה מאוד טובה, אבל כן נהניתי ממנה ובכלל לא מסכימה שהיא כל כך גרועה כמו שעושים ממנה, ובטח לא מסכימה שמי שאוהב אותה מפגר.

יש דווקא כמה דברים שהסדרה עושה מצוין, ויש בה הרבה אלמנטים שקורצים לקהלים מסויימים, אבל על היתרונות והחסרונות שלה אעדיף שלא לדבר, כי זה ממש לא האישו כאן.

תראה, לצערנו יש הרבה הייטרים בקהילה. הרבה אנשים חושבים שאם הם יירדו על סדרות פופולאריות הם ייצרו לעצמם פוזה של מבינים יותר מאחרים, והצרה זה שאנשים אשכרה קונים את הפוזה הזאת. גם לרוב אותם אנשים יגדירו סדרות פחות מוכרות כטובות יותר רק כי זה גורם להם להיות מיוחדים ביחס לשאר הקהילה שלא צפו בסדרה (וברגע שסדרה שהם אהבו הופכת לפופולארית הרבה פעמים יורד להם גם ממנה). באמת שאין מה להתייחס לאנשים מהסוג הזה.

אין שום דבר פסול בזה שאהבת משהו שמישהו אחר לא אהב, ואין שום דבר פסול בזה שסדרה שאתם לא אוהבים היא פופולארית (בטח לא אם בקרב קהל יעד שהוא כנראה פשוט לא אתם).

מציעה לך לא להגרר אחרי העדר הזה ולא להתאים את עצמך לטעם של אחרים רק כי הם חושבים שיש להם איזה סמכות מסויימת לקבוע מה איכותי ומה לא. מה שחשוב הוא שאתה נהנה מהסדרה - ובדיוק בשביל זה אנחנו צופים בסדרות אנימה, כדי להנות.

"אם הם יירדו על סדרות פופולאריות הם ייצרו לעצמם פוזה של מבינים יותר מאחרים" ואי כמה שזה נכון...

אראגון

13/02/2018

בשבילי הסדרה נעה בין 7.2 ל8.9 מתוך 10

『Silverman』

13/02/2018

אני די נהניתי מסאו כשראיתי אותה, אפל אז גם הייתי בן 12 לא מבין מהחיים שלו, עכשיו אני חושב שוב על מה שקרה באנימה וקולט עד כמה שזה מפגר. "קיריטו הוא הדמות הראשית אז כל הבנות אוהבות אותו בלי שום סיבה" ו"קיריטו חוזר לחיים בזכות כח האהבה והחברות בגלל שהוא הדמות הראשית". ו"קיריטו OP ומפגר כי הוא הדמות הראשית בפאקין לייט נובל אז למה לא"

Gssi

13/02/2018

SAO היה ועדיין אחת מהסדרות האהובות עליי, אבל אי אפשר להתכחש לזה שהכתיבה בו פשוט לא טובה.

-לשחק בבטא של משהו לא הופך אותך למומחה לכל מה שיכול להיות בו
-שחקנים לא מקבלים יכולות מיוחדות "כי הם מהירים" (אני מסתכל עליך, dual wielding) (jesus kun x1)
-אם הבחור מאוהב בבחורה אחת ואף אחת אחרת, אל תיתנו לו הארם. יש סיבה שבכל ההארמים הדמות הראשית הוא אידיוט וזה כי זה נותן לכל אחת מהבנות סיכוי
-אם עד עכשיו שלטת בגוף נורמאלי גם בתוך משחקים אתה לא יכול ללמוד איך להזיז כנפיים ברבע שעה (jesus kun x2)
-תנסה לספר את כל העלילה של הארק השני. רוב הסיכויים ששכחת לגמרי את הקטע שכל הפיות האדומות ניסו לעצור את קיריטו וסוגויה, וזה כי זה היה מיותר.
-אתה זוכר מה אסונה עשתה בארק הזה? כלום. היא הייתה יכולה לפחות לא לשתף פעולה עם הנבל ולדוגמה לירוק עליו כשהוא נגע בה. לא לעשות כלום פשוט לא מתיישב עם הדמות שהייתה לה בארק הקודם
-קיריטו לא יכול להיות היחיד שחשב על להשתמש בחרב (או לצורך העניין ברובה עצמו) כדי לחסום כדורים כשאתה רואה את המסלול של הכדורים (jesus kun x3)
-אף אחד לא הולך לדבר על זה שכולן וויתרו על האהבה שלהן לקיריטו אבל עדיין אוהבות אותו ולא ממשיכות הלאה???
-הארק הרביעי היה סבבה, אלא אם כן אתה מסתכל על העובדה שזה 180 מעלות מכל מה שהיה עד אליו מבחינת הנושאים שלו והכל.

אבל

SAO עושה דברים בצורה טובה בנוסף לזה, לדוגמה

-האנימציה ממש טובה. ואני לא מדבר רק על הקרבות, אני מדבר על זה שכשקיריטו קיבל את ההודעה מסאצ'י החדר היה חשוך כשנקודת האור היחידה היא ההודעה הזו, בזמן שעל החלון אפשר לראות את ההשתקפות של סאצ'י מדברת, ועוד סצינות כאלה שהיו בשפע בסדרה.
-הקרבות באמת ממש מגניבים
-לפעמים אתה לא רוצה להגיע לסדרה ולנתח כל חלק קטן בה *שיעול כל החצי הראשון של ההודעה*, אלא רק להנות מלצפות בה, דבר שהם עשו מעולה, במיוחד בהתחלה כשכל פרק או שניים יש מיני-ארק שונה ואז גם אם אתה לא אוהב את המיני ארק הספציפי הזה אתה יודע שאם נשארת עד עכשיו הבא יהיה במינימום בסדר.
-העובדה שקיריטו אוהב את אסונה כבר בפרק 10 והסדרה ממשיכה משם היא גם דבר טוב, 99% מהסדרות האהבה האחרות מדברות על מה שקורה עד שהם מתחילים לצאת לדייטים, לא על מה שקורה אחרי שהם ביחד
-יוקי קאג'יורה.
 

 

לכל סדרה יש דברים טובים ודברים רעים, הכתיבה של נארוטו גם כן לא ברמה גבוהה, בפייט הכל מבולגן וזה גם אחרי שגילית מה הסדר לצפות בזה ובכללי אם זה מושלם זה מרגיש לא אמיתי. אין לי מושג למה ההייט מסביב SAO גדול יותר מזה על נארוטו וכו' (למרות שגם להם יש הייט) אבל נתתי לך רשימה של דברים רעים בSAO. אני אישית מאמין שהסדרה לא פחות טובה גם עם כל הדברים האלה

Inhorman

13/02/2018

טוב אמרו כבר הרבה דברים שאני מסכים איתם מעליי, אז אשתדל להיות קצר ולעניין: 

כשניגשתי לראות סאו הייתי עוד בשלב שבו ראיתי כל דבר שדורג גבוה, וזהו (סיימתי עם זה מהר למזלי), ידעתי שיש הייט אבל אמרתי שזה בטח רק בגלל שהם טמבלים. 

קיצר אני רואה וזה ממש חביב, יש הארם נחמד ביותר, קיריטו די טמבל אבל לא נורא כי הקרבות מגניבים ולמי אכפת? באמת שלא הבנתי על מה כל השנאה, ואז הגעתי לקטע שהוא פוגש שוב את אסונה. מהשלב הזה רק הידרדר, עדיין היה נחמד וקיוויתי לשיפור אז המשכתי, ואז הגיע הסוף של המשחק, ואני כזה "רגע הוא פשוט ניצח כי הוא הדמות הראשית בסדרה? אפילו אין פה תירוץ נורמלי לזה, הייתם יכולים לפחות להשתמש בדבר הזה שמחזיר לחיים מלפני איזה עשר פרקים" 

ואז אני מחליט להמשיך, לא יודע למה, מגיע לעולם אלפים הזה, ופשוט נמאס לי אחרי פרק, אסונה שינתה אישיות במאה שמונים מעלות, הכל נהיה סופר חרא, וקיריטו עדיין op as shit. 

『 ⚙T⚙nsai H⚙ntai Sh⚙uj 』

13/02/2018

אתה צריך להבין דבר פשוט:

יש: "אני אוהב את הסדרת אנימה".

ויש: ""סאו תמיד נמצאת אצלי מעל כולם בלי שום ספק".

המצב הראשון עוד לגיטימי והגיוני, המצב השני לא הגיוני, אני לא מופתע למה קוראים לך "מפגר לגמרי".

סדרה אתה יכול לאהוב בין אם היא "גרועה" או "טובה". אבל אתה לא יכול לומר שהסדרה טובה אך ורק כי אתה אוהב אותה.

עכשיו אחרי שהפנמנו את זה, בוא נבין מה כמה למה:

ראשית, כפי שנראלי הרבה אמרו פה, sao זה פשוט פוטנציאל מבוזבז, בנוי לא טוב בכלל, אין צדק לקונספט היפה הזה ובלהבלהבלה. אם תסתכל על האספקטים של הסדרה בצורה אובייקטיבית שזה: דמויות, עלילה, פסקול, התפתחות, וכו' תבין שהיא לא כזאת טובה.

אחרי שתבין את כמות הבעיות שיש לסדרה, תבחין באמת כמה היא "טובה" בעיניך.

בנוסף אני ראיתי בקהילה כמה סוגי אנשים ששופטים sao אובראול:

1. הייטרים ללא סיבה שהולכים עם המימ שsao זה השיט.

2. הייטרים/לא אוהבים כי הם מודעים לבעיות של הסדרה, ולא סתם אומרים.

3. אנשים שאוהבים sao וחיים בסרט שזה המאסטרפיס של כל החיים האלו (כמוך).

4.אנשים שאוהבים sao מודעים לזה שהיא שיט אבל עדיין יש להם מקום קטן בלב לסדרה שאיתה הם התחילו את דרכם (הייתי ממקם אותי פה).

אם אתה נתקל במספרי 1 פשוט תתעלם מהם.

『 ⚙T⚙nsai H⚙ntai Sh⚙uj 』

13/02/2018

צוטט: Monika

היי, אני חושבת שאתה לא צריך להרגיש רע עם זה בכלל.

אני אמנם לא מתה על SAO ולא הייתי מגדירה אותה סדרה מאוד טובה, אבל כן נהניתי ממנה ובכלל לא מסכימה שהיא כל כך גרועה כמו שעושים ממנה, ובטח לא מסכימה שמי שאוהב אותה מפגר.

יש דווקא כמה דברים שהסדרה עושה מצוין, ויש בה הרבה אלמנטים שקורצים לקהלים מסויימים, אבל על היתרונות והחסרונות שלה אעדיף שלא לדבר, כי זה ממש לא האישו כאן.

תראה, לצערנו יש הרבה הייטרים בקהילה. הרבה אנשים חושבים שאם הם יירדו על סדרות פופולאריות הם ייצרו לעצמם פוזה של מבינים יותר מאחרים, והצרה זה שאנשים אשכרה קונים את הפוזה הזאת. גם לרוב אותם אנשים יגדירו סדרות פחות מוכרות כטובות יותר רק כי זה גורם להם להיות מיוחדים ביחס לשאר הקהילה שלא צפו בסדרה (וברגע שסדרה שהם אהבו הופכת לפופולארית הרבה פעמים יורד להם גם ממנה). באמת שאין מה להתייחס לאנשים מהסוג הזה.

אין שום דבר פסול בזה שאהבת משהו שמישהו אחר לא אהב, ואין שום דבר פסול בזה שסדרה שאתם לא אוהבים היא פופולארית (בטח לא אם בקרב קהל יעד שהוא כנראה פשוט לא אתם).

מציעה לך לא להגרר אחרי העדר הזה ולא להתאים את עצמך לטעם של אחרים רק כי הם חושבים שיש להם איזה סמכות מסויימת לקבוע מה איכותי ומה לא. מה שחשוב הוא שאתה נהנה מהסדרה - ובדיוק בשביל זה אנחנו צופים בסדרות אנימה, כדי להנות.

וואו פסקה 4 בולשיט שאני לא יכול להתמודד איתה. גאד....

⭐Rain⭐

13/02/2018

צוטט: 『 amanojaku』

אתה צריך להבין דבר פשוט:

יש: "אני אוהב את הסדרת אנימה".

ויש: ""סאו תמיד נמצאת אצלי מעל כולם בלי שום ספק".

המצב הראשון עוד לגיטימי והגיוני, המצב השני לא הגיוני, אני לא מופתע למה קוראים לך "מפגר לגמרי".

סדרה אתה יכול לאהוב בין אם היא "גרועה" או "טובה". אבל אתה לא יכול לומר שהסדרה טובה אך ורק כי אתה אוהב אותה.

עכשיו אחרי שהפנמנו את זה, בוא נבין מה כמה למה:

ראשית, כפי שנראלי הרבה אמרו פה, sao זה פשוט פוטנציאל מבוזבז, בנוי לא טוב בכלל, אין צדק לקונספט היפה הזה ובלהבלהבלה. אם תסתכל על האספקטים של הסדרה בצורה אובייקטיבית שזה: דמויות, עלילה, פסקול, התפתחות, וכו' תבין שהיא לא כזאת טובה.

אחרי שתבין את כמות הבעיות שיש לסדרה, תבחין באמת כמה היא "טובה" בעיניך.

בנוסף אני ראיתי בקהילה כמה סוגי אנשים ששופטים sao אובראול:

1. הייטרים ללא סיבה שהולכים עם המימ שsao זה השיט.

2. הייטרים/לא אוהבים כי הם מודעים לבעיות של הסדרה, ולא סתם אומרים.

3. אנשים שאוהבים sao וחיים בסרט שזה המאסטרפיס של כל החיים האלו (כמוך).

4.אנשים שאוהבים sao מודעים לזה שהיא שיט אבל עדיין יש להם מקום קטן בלב לסדרה שאיתה הם התחילו את דרכם (הייתי ממקם אותי פה).

אם אתה נתקל במספרי 1 פשוט תתעלם מהם.

אני חושבת שרוב האנשים כאן ממוקמים במספר 2, ראיתי הרבה אנשים שהתחילו את הסדרה וחשבו שהיא אחלה עד פרק 13-14 שמשם האנימה החלה כבר להתדרדר (הייתי ממקמת את עצמי שם)

『 ⚙T⚙nsai H⚙ntai Sh⚙uj 』

13/02/2018

צוטט: ⭐Rain⭐

אני חושבת שרוב האנשים כאן ממוקמים במספר 2, ראיתי הרבה אנשים שהתחילו את הסדרה וחשבו שהיא אחלה עד פרק 13-14 שמשם האנימה החלה כבר להתדרדר (הייתי ממקמת את עצמי שם)

צר לי יקירתי, חצי מהאתר זה ילדי שיפודן בני 12 שאוהבים את כל המיינסטרים מעל ומעבר . לומר שהרוב כאן ממוקמים ב2 לא ריאלי בעליל.

⭐Rain⭐

13/02/2018

צוטט: 『 amanojaku』

צר לי יקירתי, חצי מהאתר זה ילדי שיפודן בני 12 שאוהבים את כל המיינסטרים מעל ומעבר . לומר שהרוב כאן ממוקמים ב2 לא ריאלי בעליל.

למזלי עוד לא נתקלתי בילדים שסוגדים ל-SAO במידה כל כך גדולה

Monika

13/02/2018

צוטט: 『 amanojaku』

וואו פסקה 4 בולשיט שאני לא יכול להתמודד איתה. גאד....

אה כן? אז אני מניחה שזה סתם במקרה שברגע שסדרה הופכת למאוד פופולארית כולם מתחילים לתרץ למה היא בעצם גרועה.

זה גם סתם במקרה שנפתח נושא כזה שבו מישהו רוצה שיסבירו לו מה הוא פספס ולמה הסדרה שהוא אוהב היא לא טובה.

וזה כמובן סתם במקרה שההודעה הבאה שלך היא:

צוטט: 『 amanojaku』

צר לי יקירתי, חצי מהאתר זה ילדי שיפודן בני 12 שאוהבים את כל המיינסטרים מעל ומעבר . לומר שהרוב כאן ממוקמים ב2 לא ריאלי בעליל.

כאילו שיש בעיה כלשהי בלאהוב סדרות מיינסטרים.

וכמובן, גם בהודעה הקודמת שלך הצגת כביכול "קבוצות" שכמובן אין בהן אף קבוצה שפשוט אוהבת את הסדרה כי היא חושבת שהיא טובה פשוט (לא הכי טובה, פשוט טובה), ואלה שכן חושבים שהיא הכי טובה פשוט "חיים בסרט".

לאנשים מותר שיהיה להם דעות שונות משלך. תתבגר.

DracarysIV

13/02/2018

צוטט: Monika

אה כן? אז אני מניחה שזה סתם במקרה שברגע שסדרה הופכת למאוד פופולארית כולם מתחילים לתרץ למה היא בעצם גרועה.

זה גם סתם במקרה שנפתח נושא כזה שבו מישהו רוצה שיסבירו לו מה הוא פספס ולמה הסדרה שהוא אוהב היא לא טובה.

וזה כמובן סתם במקרה שההודעה הבאה שלך היא:

כאילו שיש בעיה כלשהי בלאהוב סדרות מיינסטרים.

וכמובן, גם בהודעה הקודמת שלך הצגת כביכול "קבוצות" שכמובן אין בהן אף קבוצה שפשוט אוהבת את הסדרה כי היא חושבת שהיא טובה פשוט (לא הכי טובה, פשוט טובה), ואלה שכן חושבים שהיא הכי טובה פשוט "חיים בסרט".

לאנשים מותר שיהיה להם דעות שונות משלך. תתבגר.

אני חושב שאת מפספסת פה נקודה.

יש הבדל בין להביע דעה אישית ולהגיד שאני אוהב את SAO לבין להגיד שהיא טובה מכיוון שכאשר בן אדם אומר לי שSAO היא אנימה טובה הוא לא מציג רק את דעתו האישית אלא גם מנסה לקבוע עובדה.

לאנימה יש צורות מדידה אובייקטיביות ברורות אבל מכיוון שלא כולנו רואים בדיוק באותה הדרך בתוך צורות המדידה האלו יש גם כמות לא מבוטלת של צורת מדידה סובייקטיבית ולכן כאשר מישהו טוען שSAO היא אנימה טובה אני חולק על דעתו ומסביר לו למה היא לא נכונה וכן אני יכול לטעון זאת מכיוון שאיכות האנימה היא בחלקה גם אובייקטיבית. 

לסיום אגיד שאין לי מה להתווכח עם מישהו שאומר לי שהוא אוהב את SAO אך כאשר הוא טוען שהיא טובה אז אני פשוט לא מסכים איתי ואני אוכיח לו שאני צודק בעזרת המדדים האובייקטיבים. 

כל העניין הזה של לחלק אנשים ל"קבוצות נראה לי לא מועיל ולא רלוונטי לנושא אז אני אמנע מלהגיב בו.