אודות

  • mavizonot4
  • ארטיק פלדמן
  • 0
  • זכר
  • הצטרף ב24/05/2017

סטטיסטיקת אנימות

צופה: 3 סויים: 1 נזרק: 1
  • סה"כ: 5
  • פרקים: 0

חברים (10)

Iraqian הגיב בנושא הקרבות הטובים ביותר בוואן פיס

פורסם 11/09/2019

כל הקרבות של לופי בCP9
קטאקורי נגד לופי
ואם היו מתמצתים נכון את הקרב של זורו נגד פיקה הייתי מחשיב את זה גם

Iraqian הגיב בפוסט של Ecchicide

פורסם 16/08/2019

חנון

Iraqian הגיב בנושא מה דעתכם על כל ההפקרת פרויקטים לאחרונה?

פורסם 14/08/2019

תלמד אנגלית, לא יקרה לך כלום.
באופן אישי, אני חושב שזה מאוד מיותר לתרגם לעברית מלכתחילה כשמדובר בקבוצות שמורכבות מילדודס עם עברית נוראה באותה רמה של האנגלית שלהם
אבל לכל כלל יש יוצא מן הכלל

יותר בהקשר למה שאמרת - אנשים עובדים על הפרוייקטים האלו באופן פרטי והתנדבותי, אף אחד לא משלם להם כסף. אם זו הייתה קבוצה שאתה תורם לה באופן חודשי כסף בכדי שתתפתח דרך patreon וכו', הייתי אומר שיש לך את הזכות בכלל לשאול ולהתלונן מלכתחילה.

Iraqian הגיב בנושא עזרה לגבי קידוד

פורסם 05/08/2019

בנוסף כמובן שקובץ לא מחייב שיהיה לו black bars, אבל כשהתבנית על 1920x1080 זו התוצאה האוטומטית

Iraqian הגיב בנושא עזרה לגבי קידוד

פורסם 05/08/2019

צוטט: cN3rd

אני מנחש שמדובר בפקשוש בהגדרה של גודל הפיקסל.

תקראו על זה עוד כאן: https://en.wikipedia.org/wiki/Pixel_aspect_ratio

בניגוד לאמונה הרווחת, פיקסל של וידאו לא חייב להיות ריבוע. הוא גם יכול להיות מלבני. נהוג שהוא יהיה ריבוע, אך לפעמים זה לא בהכרח עובד. תכני widescreen כלומר 16:9 משתמשים בפיקסלים מלבניים כדי למתוח את התוכן על פני מסך רחב.

אני משער שגודל הפיקסל של הוידאו לא הוגדר נכון במידע שמוטמע בוידאו. ייתכן ש-FFMS2 מנסה לשחזר את גודל הפיקסל הנכון מהוידאו ומנסה להמיר את הוידאו לפיקסלים מרובעים ממנו => וידאו ב-16:9. אני בספק שזה באמת המצב כי קלאידו סטאר הופקה ב-Aspect ratio של 4:3 למיטב זכרוני.

בכל מקרה, הפתרון לבעיה הוא פשוט - להכריח את Avisynth למתוח את הוידאו לרזולוציה הנכונה, תהא מה שתהיה:

Spline16Resize(1440, 1080)

אני אנסה למצוא את הוידאו שהשתמשת בו ולבדוק אותו בעצמי.

תעשו לי ולעצמכם טובה ואל תשתמשו בראוז אקראיים שאתם מוצאים ברשת אלא תעשו קצת מחקר בנושא. תודה.

הסבר נהדר.

במילים פשוטות יותר שתביני:
הקובץ המקור צולם ביחס רזולוציה של 4:3 - (1440x1080) והתוכנה שלך עושה Force ל - 16:9 (1920x1080) 
ומה שקורה בעצם, היא שהרזולוציה במקום להשאר במצב של Fit למסך, היא עושה Stretch למסך לכל שארית הפיקסלים שלא ממלאים את המסך בכדי שלא יהיו Black Bars
דוגמא:
FIT (שמירה על 16:9):
y8f6pq1.jpg

Stretch (4:3):
1tj6cqr.jpg

Iraqian הגיב בפוסט קיר של Iraqian

פורסם 03/08/2019

 ikuzoooo oniichan UwU

 

Iraqian הגיב בפוסט קיר של Iraqian

פורסם 03/08/2019

קינקי

Iraqian הגיב בפוסט קיר של Iraqian

פורסם 03/08/2019

btw מצאתי את כל הציורים שעשיתי עליך אתמול

Iraqian הגיב בפוסט של Ecchicide

פורסם 02/08/2019

JYY5gsh.png

Iraqian הגיב בפוסט של Ecchicide

פורסם 02/08/2019

אל תשכח שמנהל ראשי אשם