אודות

  • 70
  • זכר
  • בן 23
  • הצטרף ב31/01/2017

Otoshigami הגיב בפוסט קיר של Saltboi

פורסם 09/11/2018

מאוד מחמם את הלב לשמוע זאת, תודה רבה ^^
אני אצפה לקרוא את הסיקורים שלך לאחר השכתוב. אני מבין מאוד את התחושה הזאת של הקושי לראות תוצר ישן שלך שאתה כבר לא ממש יכול להתגאות בו, ותהיה בטוח שאקרא ואתייחס לסיקורים המשוכתבים במלוא תשומת הלב.

בהצלחה רבה, רק אל תשכח ליהנות מהכתיבה! (;

Otoshigami הגיב בפוסט קיר של Saltboi

פורסם 08/11/2018

היי, ערב נעים~
ראשית אומר שמאוד מחמיא לי לשמוע שנהנית לקרוא את הסיקורים שלי. זה אומר בשבילי הרבה, ונותן לא מעט סיפוק, כך שתודה על הקומפלימנט ^^
לפני שאענה לשאלות, אם זה בסדר ארצה לשאול ממה אתה חושש בנוגע להעלאת הסיקורים שלך לאתר? ממה שיצא לי לראות פה ושם באתר אתה כותב נהדר, כך שאני בטוח שהסיקורים שלך הם תוכן שחבל שיפספס חשיפה בפלטפורמה הזאת.

בנוגע לשאלות, אודה שמעט טריקי בשבילי לענות על שתיהן.
כשאני חושב על כל אחד מהסיקורים שכתבתי, אני מוצא בהם פגמים שמקשים עלי להתגאות באחד ספציפי. באמת שלא מצנעה, אני מרגיש שלא כיסיתי והקפתי כפי שהייתי רוצה או מצפה לסקר... אם זה הסיקור של גנזך אורות הסער (שהוא ללא ספק המושקע ביותר שלי) שלמרות האורך העצום שלו, קשה לי להרגיש שלם איתו ותמיד משהו מרגיש לי חסר כשאני קורא אותו... או הסיקור על רביו סטארלייט שכעת כשהתחלתי צפייה חוזרת מרגיש שהתמקדתי יותר מדי בנקודה מסוימת והחסרתי מהקסם שלה, אותו הייתי רוצה להעביר לקוראים...
מצחיק קצת לחשוב שדווקא הסיקורים שקל לי יותר להתגאות בהם הם אלו של סרטי דיסני. את שניהם כתבתי ממש כמה שעות אחרי הצפייה, ומרגיש לי שהם מעבירים את הדברים שהייתי רוצה להעביר לקוראים בצורה די מקיפה ומדויקת. אני מניח שזה כי מדובר בסרטים שהרבה יותר קל לדחוס את הרעיון שלהם לטקסט קצר-יחסית, ועוד להתייחס גם לנקודות קטנות אחרות לצד זה כמו אלמנטים טכניים של אנימציה ושאר ירקות... אז אפשר לומר שבהם אני גאה יותר, אם כי אני אוהב יותר את הסיקורים של הגנזך וסטארלייט.

ולשאלה השנייה... מאתגר מעט לענות על זה חח. יש לא מעט דברים שבונים סיקור שנחשב ל'טוב', ואני בעצמי לא עונה על כולם חח... אבל אנסה להצביע על הדברים שמרגישים לי הכי מהותיים.
קודם כל, אם אני קראתי סיקור ונהניתי, אין סיכוי שהוא לא היה כתוב מסודר. טעות מתחילים נפוצה היא להתפזר בכתיבה, שזה מתבטא בכמה דרכים. או שהם קופצים בין נושאים, או שהם כותבים על דברים שמצריכים ידע מקדים שלא אמור להיות לקורא. ברגע שאני מרגיש שהכתיבה 'מחוררת' ולא מקיפה, אני נוטה להסתייג במקום מהסיקור. חשוב מאוד לזכור ליצור מראש מבנה לסיקור, לדעת על מה מדברים בכל חלק וחלק, לא לערבב בין חלקים, וכמה מקדישים לכל חלק. לא לקפוץ להרחבה על הדמויות כשמספרים על העלילה הכללית, לא לספר על הקשר בין דמות X לדמות Y לפני ששמענו בכלל שדמות Y קיימת... סדר ומבנה זה חשוב.
דבר נוסף שלי אישית חשוב כשאני כותב סיקור (או כל תוכן שהוא) הוא להעביר נקודת מטרה. כשאני כותב לך את התגובה הזאת, אני משתדל להיות מקיף, מסודר וברור בתשובה למה ששאלת, וכך גם כשאני בא לחשוף תוכן שאהבתי או שהתרשמתי ממנו לקהל קוראים - אני דואג לתפוס את הנקודות אותן אני רואה כמרכזיות בתוכן, ולא מהסס לדבר, לספר, לכתוב ולשפוך באופן הכי טבעי שיש את מה שאני חושב ומה שאני רוצה שהקוראים יקבלו ממני. אם הנקודה האומנותית בסטארלייט תפסה לי את העין, ארחיב עליה עד שאוכל להסתכל עליה כקורא מהצד שאין לו חצי היכרות מוקדמת עם התוכן, ובכל זאת ארגיש שהנקודה עברה. כנ"ל לגזענות בזוטופיה, או בהתמודדות עם משבר ב-6 גיבורים. תמיד יש איזה דבר שמאוד 'תפס' אותי והוא יקבל את אור הזרקורים, ולאחריו ולצדו יקבלו מקום קטן יותר העניינים הטכניים שאמורים לעניין את הנחשפים לתוכן. הרי בסופו של דבר, הדעה והחוויה האישית שלי היא מה שמבדילה סיקור מערך יבש בוויקיפדיה, לא?
אממ יש עוד כמה טעויות מתחילים נפוצות, אבל אלו שתי הנקודות שמרגיש לי שהן הכי מהותיות. כמובן, מיותר לציין שיש חשיבות רבה לכתיבה רהוטה, עברית תקינה ומשלב אחיד... לי לפחות, זה דבר מאוד משמעותי כשאני קורא סיקור או כל תוכן אחר. כמו כן אסתטיקה, פיסוק נכון וכל הדברים הטכניים האחרים.

אה, וגם ביטחון עצמי הוא חלק לא קטן במשוואה. נתקלתי כאן בסיקורים של כאלה שפשוט לא היו בטוחים בעצמם ומאוד חששו, וכתוצאה מכך הם ירדו על עצמם בכל מיני 'הערות קטנות' עם קו חוצה על כמה ש'הסיקור שלי לא מוצלח' וכל זה... חשוב להבין שאין מטרה לרצות מישהו, אלא להעביר הלאה את הרושם והחוויה שלך - וכמה שיותר טבעי, יותר טוב. אני מודה שגם אני בעצמי, בסיקור פחות-מוצלח שכתבתי בעבר בפלטפורמה אחרת, הייתי כל כך חסר ביטחון ומרגיש לי היום ממש כאילו כתבתי 'לרצות מישהו'. חוסר הביטחון הזה גורם לנו לתת משקל לדברים שהם פחות חשובים בעינינו, ולכתוב באופן מאוד מלאכותי. נכון, יש כללים לכתיבה נכונה וחשוב לשמור על מבנה מסודר וברור, אך לא לתת לזה לעוות את אופי הביטוי הטבעי שלנו. אני לדוגמה בתחילת דרכי התרשמתי מאוד מסיקורים שמוסיפים הומור בכתיבה, וחטאתי בכך שהתבדחתי בצורה מלאכותית יותר מדי בסיקור הראשון שלי... זה הביא לוייב די לא-רציני ויותר גרוע - זו לא הייתה הכתיבה הטבעית שלי.

אז... אני מניח שברור קצת יותר למה השאלה הזאת טריקית בשבילי חח... שאלת מה אני ממליץ, ונראה שחפרתי כמה וכמה המלצות. מקווה שזה היה בסדר וברור~
כמובן, גם אני בעצמי טעון לא מעט שיפור כך שיש דברים שלומדים עם הזמן והניסיון...
וכמובן, הכלל החשוב ביותר שהכי חשוב לא לשכוח אף פעם - העיקר הוא ליהנות מהכתיבה.
ומעבר לכך שזו המטרה בכלל - כשאתה נהנה מהכתיבה, אתה גם כותב טבעי, וטבעי יוצא הכי טוב (;

Otoshigami הגיב בנושא לחובבי the promised neverland ציורים של אמה ונורמן!

פורסם 03/11/2018

אמה יצאה חמוד ולא רע בכלל. כפי שקרן אמרה, קצת משהו בפנים מפריע, וגם ה'אנטנה' הכפולה שלה יצאה קצת משונה חח. חוץ מזה מבנה הגוף נהדר (:
התמונה השנייה של אמה (שקצת קל לפספס בגלל הבעיה בספויילרים) יצאה פחות מוצלחת לדעתי. אם לא המספר והחצאית אפילו הייתי חושב שמדובר באיזה בחור שונן עצבני לרגע חח...

נורמן יצא ממש טוב בחלק מההבעות, ובחלק אחר קצת פחות אמין. השני מימין הדף, הפרופיל והמלא שלו יצאו ממש נהדר.

בסך הכל אתה מצייר מקסים. אשמח לראות עוד אם יצא לך לצייר כביטוי ההתלהבות לקראת האנימה (;

Otoshigami הגיב בנושא [דיון] מה אתם חושבים על עיצובי הדמויות של האנימה YNN/TPN? והאם אתם מתכוונים לצפות באנימה?

פורסם 03/11/2018

הו, מריחים את האנימה כבר מגיעה...

  • מה חשבתם על העיצובים?
    בשיא הכנות? משהו מפריע לי בהם. הם אכן נעשו בצורה טובה מבחינת אדפציה, אבל יש משהו בעיניים של אמה שפשוט מרגיש לי off. כאילו גדולות ובולטות מדי מבחינת פרופורציה. אותה תופעה קיימת גם אצל חלק מהילדים (שבכלל הפה הפתוח שלהם עוד יותר מעוות את הפרופורציה), ואצל איזבלה.
    לא שהן נעשו זוועה, פשוט קצת מציק~
     
  • מה העיצוב האהוב עליכם?
    ריי. הוא מרגיש לי 'בול', מכל בחינה. קרונה גם יצאה נחמד אם כי גם במקור לא אהבתי אותה חח.
     
  • אתם מתרגשים לקראת האנימה? אם כן, למה? ואם לא, למה?
    האמת שלא. יותר מדי חששות וחוסר רצון לפתח ציפיות. המנגה הזאת היא פשוט יין משובח בכלי שביר. קל מאוד להרוס אותה באדפציה, בין אם זה כיסוי לא טוב של קטעים מהותיים (ויש לא מעט כאלה בכל משחקי המוחות המטורפים ששם), בין אם זה לעשות אותה יותר מדי rushed כדי לכסות את הארק הראשון (שהוא לא כזה קצר, ולסיים עונה באמצע שלו זה בלתי אפשרי), ובין אם זה לא להעביר היטב את הדיאלוגים המרובים שיש שם.
    לא יודע, יותר מדי קל להרוס אותה ואני מעדיף לבוא עם אפס ציפיות. הכי בריא חח.
     
  • מה הם החששות שלכם לקראת האנימה?
    ציינתי לעיל~
     
  • אילו דברים הייתם רוצים לשפר/לשמר באדפטציית האנימה?
    הכל. האיחול שלי הוא 100% נאמנות למקור. מבחינתי שהאנימה תהיה 100 פרקים רק כדי לכסות כמו שצריך את הארק הראשון - זה בסדר גמור מבחינתי, כל עוד כל דיאלוג יישאר במקומו. הקליף-האנגרים והטוויסטים שסיימו את הפרקים במנגה היו ממש מוצלחים ומפתיעים, ואני מקווה שהם ידעו לשים את אותם המעצורים גם בפרקי האנימה.
    מעבר לכיסוי העלילה אני מקווה שגם הדמויות יתנו את הווייב שלהן. שלושת הראשיים מקסימים, כל אחד בדרכו שלו, ואני מקווה שאת אותו חיבור רגשי שהם יצרו אצלי במנגה, הם ייצרו גם באנימה. זה תלוי בעיצוב (שנראה בסך הכל נחמד ואמין למקור למרות מה שאמרתי מקודם), בדיבוב שלהם וכמובן באופן שבו יציגו אותם בסדרה.

אני בסך הכל מייחל לטוב, אבל משתדל לא לצפות יותר מדי עד שלא נראה זאת בפועל~

 

Otoshigami הגיב בפוסט ♥ סקאוט יום הולדת של רין!

פורסם 03/11/2018

מזל טוב, סקאוט נהדר ^^

היואר של החתול פשוט כזה מקסים! אחד האהובים עלי של רין. ומזל טוב גם על הדאבל אינישיאל SSR שלה, ועל הקוטורי~
משעשע שיש לך יותר מדי יוארים ירוקים כשלי יש יואר ירוק אחד מתוך עשרת היוארים שלי חח... אבל לפחות הוא לימיטד כך שאני מתנחם בזה.

Omedetou-nya!

Otoshigami הגיב בפוסט של Eye Candy

פורסם 25/10/2018

בתור אחד ששיחק בניאר אוטומאטה (משחק נהדר, אגב), תרשי לי לתקן אותך ששם הדמות הוא 2B (אומרים את זה Two-Bi כאילו... טו-בי). יורהא זה השם של הארגון שתחתיו היא פועלת.

אחלה תמונה חוץ מזה (;

Otoshigami הגיב בפוסט [פוסט איוונט] Score Match Round 32

פורסם 25/10/2018

הו, נהדר. תודה על הפרסום ליה ^^
האמת שהעיצוב של הסר-ים מעצבן אותי משום מה... נראה לי בגלל שהכנפיים מרגישות לא קשורות בכלל (אני רואה שבגרסת הפיות של רין והאנאיו הכנפיים יותר נורמליות).

בכל אופן, בהצלחה לכולם! זה הולך להיות כיף למי שהקבוצה שלו נורמלית. סקור מאץ' היה האיוונט הראשון שלי כשלא היה לי מעבר ל-R, כך שהוא זכור לי נורא ואיום.. אבל הפעם אני מוכן יותר ^~^

אה, וזה שלא היה פוסט לאיוונט הקודם ממש ממש לא קשור לעובדה שהוא היה איוונט של אקווה. נראה לי...

Otoshigami הגיב בנושא You'll never see it coming...

פורסם 22/10/2018

צוטט: ❧KΛ℄ΞID⎔§C⊗PE☙

אויש נו...טוב, מתקבל. חחח.

יש למשפט משמעות כלשהי? (עמוקה יותר?)

יאפ, הכל נמצא באובה (;

Otoshigami הגיב בנושא דיון על אונס והטרדות מיניות באנימות

פורסם 22/10/2018

צוטט: Lucifer

וזה שנוצלת על ידי דוד לא אומר שאתה צריך להתנהג ולהתבטאות בצורה הגועלית הזו.
אין לי בעיה בתקרא לי מטומטם, אני יודע שאני לא כזה אז זה פשוט לא מזיז לי. יש לי בעיה שאתה אפילו לא שם לב כמה לוני וכל החברות שלה התנהגו בצורה "מטומטמת ומגעילה." כלפי הצד השני. מבין? 

אני המום מחוסר הקשר בין הדברים שאתה מעלה לבין הנושא המדובר.

ומעבר לזה אני מניח שפשוט מיותר להוסיף.

Otoshigami הגיב בנושא דיון על אונס והטרדות מיניות באנימות

פורסם 22/10/2018

צוטט: Lucifer

אוטו. תקרא שוב. תכתוב תגובה שוב. 
לרוב אני מסכים איתך. אבל אתה טועה. אתה מסכים עם לוני כי היא חברה שלך, הדעה שלך לא אוביקטיבית, בכלל.

מה לעזאזל? חבר, אני לא זז בי ממילה. הדעה שלי אובייקטיבית לגמרי.
איזו חברה? אני בקושי מכיר אותה. וגם אם הייתי מגיב בדיון של חבר שלי, תסמוך עליי שהייתי כותב דעה אובייקטיבית או לא כותב בכלל.

ממה שראיתי במהלך הדיון, הדעה שלך היא ביאסד ואבסורדית ברמות, כך שאם כבר תשקול אתה לכתוב תגובה שוב.

Otoshigami

פורסם 22/10/2018

d2zln3w.png

Otoshigami הגיב בנושא דיון על אונס והטרדות מיניות באנימות

פורסם 14/10/2018

צוטט: (((Gaijin)))

לא בנויות? חברות מעסיקות פסיכולוגים ופירסומאים כדי למצוא דרכים ושיטות איך להפוך את המוצרים שלהם ודרכי השיווק שלהם לממכרות. מאמין שמיותר לפרט על התמכרות למשחקי מחשב.

האם אין מצב שלאדם תיווצר שריטה דווקא בגלל שהוא נחשף לתוכן כזה או אחר? האם סצנת האונס בגובלין סלייר מייצג טבע שקיים בכל אחד?
האם תעשיית היופי בכללותה זקוקה ליצור שריטה על מנת שיהיה למוצרים שלה ביקוש? האם מוצרי איפור וטיפוח לא היו קיימים מקדמת דנא?

חח זו בדיוק הסיבה שאמרתי שהנושא הזה הוא דיון בפני עצמו, אבל בסדר, אם פתחת - אזרום ^^

אממ... לא לגמרי הבנתי את הקשר של השאלות להבדל שהצגתי פרט לשתיים האחרונות. תעשיית היופי בונה על טבע קיים של אנשים (יותר נשים) להתייפות, אך בשנים האחרונות במיוחד היא העצימה את הטבע וה'שריטה' הזאת בכוונה תחילה בכדי לגרום לצורך הבסיסי שהיה קיים 'מקדמת דנא' להיות יותר ויותר רווחי עבורם.

תעשיית המשחקים עובדת על שיטה דומה בנושא של התמכרות, אבל לא בפיתוח השריטה לאלימות או מין. שים לב להבדל הדק - תעשיית היופי פועלת כדי להעצים את הצורך ביופי בשביל לצבור לקוחות, בעוד שתעשיית האנימה לדוגמה לא פועלת בתעמולות להעצים את הצורך במין. תעשיית האנימה בונה על הצורך הטבעי שגם ככה קיים (וחזק מאוד), וההעצמת הצורך זה דבר שקורה מעצמו לאנשים מסוימים שצורכים את התעשייה הזאת.

מה הנפקא מינה? אילו היית מנגיש את מוצרי התעשייה היום לאנשים לפני ארבעים שנה.
אנימה מלאה בהחפצה ואלמנטים מיניים הייתה נחטפת ועונה על הצורך הבסיסי של האנשים אז בדיוק כמו האנשים היום, בעוד שמוצרי תעשיית היופי לא היו פופולאריים אז כמו שהם היום (כי אז השריטה לא הייתה חזקה כמו שהיא היום).

מבין את ההבדל שהתכוונתי אליו?

Otoshigami הגיב בנושא דיון על אונס והטרדות מיניות באנימות

פורסם 14/10/2018

צוטט: (((Gaijin)))

שום הבדל ושום נעליים. בשני המקרים מדובר בתעשיות שצריכות למכור דברים כדי למכור כסף. וכדי למכור דברים וליצור לקוחות נאמנים יש המון דרכים.
ההבדל היחיד הוא קהל היעד של כל תעשייה.

 

לא הבנת את ההבדל שהתכוונו אליו.

אין לתעשיית האנימה אינטרס להפוך אנשים לחרמנים או לעוות את תפיסת העולם שלהם כלפי נשים, אלא רק לגרות את הטבע הקיים הזה כדי למכור. זה שהם גורמים לעיוות בתפיסת העולם זה תוצאת אגב (שאמנם מכלכלת אותם, אבל שוב - היא לא מטרה כמו בתעשיית היופי).
תעשיית היופי מנסה ליצור את השריטה בחברה כדי שאחר כך יהיה אפשר למכור באמצעות הגירוי.

זה הבדל. קטן, אבל מהותי בין שתי התעשיות.